Fuckos på MC tråden!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Där har du rätt. Jag är ganska säker på att jag såg den där tävlingen live på eurosport och den kört i sverige tror jag. Snubben som blev påkörd blev allvarligt skadad.

Om den körs i sverige är jag inte helt säker på men ganska iaf

Hur fan får man för sig att hoppa med en pocketbike som dessutom är en chopper med grymt dålig fjädring eller ingen alls. Ett riktigt Fucko!

Sm i Västerås 2003 tror jag. André Nilsson var killen som blev träffad. Skadade ryggen allvarligt, men har nu tydligen lyckats komma igång igen efter typ 2 års rehab...

Läskigt!

Jahopp då har man blivit ett fucko själv då!

JÄÄVLA SNÖÖ!

Kom på att det kanske var bra och dra igång knarren lite för batteriets skull nu när det börjar bli kallt.

Drog på mig ett par termobrallor och en vinterjacka o hjälm, (Jag skulle bara glida omkring på 2an typ 10 min och ladda) Jag kom cirka 5 meter sen vred jag lite lite på rullen Åå vips så ställde knarren upp sig snurrade ett halvvarv och sen ner i backen med mitt vänstra ben under knarren, foten kilade fast sig mellan kopplingshandtaget och styret typ :va Knät vred sig åttahelvete fel! :mad:

Dessutom så var det typ 6 pers som var ute och rökte och såg allt! :rodnar

Lyckades krångla mig loss och nu sitter jag här med ett svullet knä:huvet :huvet
(Stod och pratade med grannen straxt innan, och han typ skall du ut Å sladda, -Jag: Ne det går faan inte med dom här däcken man får Absolut inget fäste) Om jag bara kunde lysstnat på mig själv! :gnissla

Åå vilket Jävla Fucko man är!

JÄÄVLA SNÖÖ!

Kom på att det kanske var bra och dra igång knarren lite för batteriets skull nu när det börjar bli kallt.

Drog på mig ett par termobrallor och en vinterjacka o hjälm, (Jag skulle bara glida omkring på 2an typ 10 min och ladda) Jag kom cirka 5 meter sen vred jag lite lite på rullen Åå vips så ställde knarren upp sig snurrade ett halvvarv och sen ner i backen med mitt vänstra ben under knarren, foten kilade fast sig mellan kopplingshandtaget och styret typ :va Knät vred sig åttahelvete fel! :mad:

Dessutom så var det typ 6 pers som var ute och rökte och såg allt! :rodnar

Lyckades krångla mig loss och nu sitter jag här med ett svullet knä:huvet :huvet
(Stod och pratade med grannen straxt innan, och han typ skall du ut Å sladda, -Jag: Ne det går faan inte med dom här däcken man får Absolut inget fäste) Om jag bara kunde lysstnat på mig själv! :gnissla

Åå vilket Jävla Fucko man är!
Ingen film på det?:tungan

Lite "fucko", ja- men mest blir jag nostalgisk!
Jag är väl lite längre ifrån moppeåldern än dig (inte menat som något nedsättande), så jag tycker inte det ser så pinsamt ut.
Tycker filmen visar glädjen och friheten av att kunna ta sig fram själv!
Man skulle ha film på första knäskrapet med KS50....
Helst utan vurpan som följde!
Men det fanns väl knappt Super8 på den tiden....
Man börjar bli gammal...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...