Fuckon...vad trött jag blir...

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Jaha, kommer ut från jobbet och ska låsa upp hojjen. Böjer mig ner o ska ta ur skivbromslåset vad ser jag, om inte en bit av skärmen som ligger på marken. Argh, idioter!!! Dom har säkert försökt rulla iväg med den men gett upp när dom kännt av skivbromslåset. Säkert fuckon eftersom dom inte snott den...

säger som Sverker på plus...ska det va så? va ska det det...

P@trik skrev:
Trist..det föds en ny idiot varje dag.

Tur iallafall att dom inte hade sönder nått mer.

Jo man får väl va nöjd...o slanta för en ny skärm helt enkelt.

Jag har sagt det förrut och jag säger det igen.

LARM

Köp ett larm för att skydda eran ögonsten. Vad är 2500:- för ett larm som funkar så länge du har hojen? Du kan tillochmed flytta över det till nya hojen!

Man lägger ner flera tusen på miniblinkers, dekaler och annat krafs på hojen.. Se till att lägga pengarna på ett schysst larm istället.

Värt varje krona. Har räddat min hoj från vältning av Fuckos också, eftersom det tjuter så fort de rör hojen. Dessutom är det ju lite posörmässigt (Eiiyy.. Jag kör ducce liksom..)

amullo skrev:
Jag har sagt det förrut och jag säger det igen.

LARM

Köp ett larm för att skydda eran ögonsten. Vad är 2500:- för ett larm som funkar så länge du har hojen? Du kan tillochmed flytta över det till nya hojen!

Man lägger ner flera tusen på miniblinkers, dekaler och annat krafs på hojen.. Se till att lägga pengarna på ett schysst larm istället.

Värt varje krona. Har räddat min hoj från vältning av Fuckos också, eftersom det tjuter så fort de rör hojen. Dessutom är det ju lite posörmässigt (Eiiyy.. Jag kör ducce liksom..)

Cheeta med Tiltsensor på Ebay kostar bara 800:-

jo larm står fan på inköpslistan efter ny framskärm.....tips på larm mottages tacksamt. Posta gärna länk till åf oxå om ni har nån sån.

:huvet jävla fuckon, min dag förstörd...

korvgubbe skrev:
Cheeta med Tiltsensor på Ebay kostar bara 800:-

Trevligt. Jag har inte kommit i kontakt med det personligen, men det funkar säkert bra..

Jag har två tips.

Spyball Motorcycle alarms - Bland de bästa på marknaden. Tiltkännare, startspärr, möjlighet att larma kåpor, backupbatteri standard. Kan kompletteras med GPS/GSM modul för stölder.
Fördel - Maximalt skydd, ingen självrisk vid stöld eller (beroende på FB) stöldförsök, bra kvalitet
Nackdel - hyfsat dyrt (ca 2500:-), måste installeras.

Xena alarm lock - Finns hos vissa MC-handlare. Ett skivbromslås med inbyggt larm. Rörelse känslig.
Fördel - Billig, Integrerat i skivbromslåset, enkel att använda, du lär ALDRIG spräcka en framskärm själv, eftersom den lartmar om du rör hojen
Nackdel - Ganska dålig sirén, ej godkänt.

Var köpa spyball...hos närmaste larmkrängare? eller?

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti