Fucking Bredbandsbolaget

morlock skrev:
med tanke pa hur LITE ni BBB-kunder betalar for ett FETT bredband sa ska ni fanimej ha lite driftstorningar ocksa som kompensation till alla andra som betalar mer for mindre :mad:
Nån som har ADSL..... :hihi

R1 Uffe skrev:
Om man läser på BBB hemsida först.....

Det där var ett stort avbrott. Jag har haft ur o in ca 3-5 gånger per timme sedan Nov 04. Fram till Nov 04 - aldrig några problem (minus någon enstaka storcrasch) BBB har problem.

Bostream som BBB köpte upp har nån jävla mupp på customer care som inte fattade när jag sa upp mitt sk bredband, dom fortsatte o skicka ut räkningar månad efter månad trots att man skrivit personligt brev o försökt ringa till dom, som längst satt ja 2,5 tim UTAN att ens komma fram till kundtjänst, FATTA DET NI, då tröttnade t o m jag som har en ängels tålamod
Värst utav allt var ju när dom påstod att dom inte fått uppsägningsbrevet fast man hade skickat det, sen så skulle dom ha 600:- extra som straff för att man väljer o säga upp ett bredband som nästan alltid låg nere!

BBB SUGER FET PURJO!!!!! Nu har jag Comhem o är skitnöjd "än så länge" peppar peppar

*/ ?>
Back