"Fuck You I Drive A......." Hood Tröja!

Störtlöjligt. Kommer att tänka på alla volvo 240-raggare med tröjan "fuck you i drive a volvo" och en volvo-racing keps.

Hood-tröja överhuvudtaget ovanpå skinställ är jag heller ingen fan av. Inte direkt snyggt, snarare raka motsatsen. :brinnerup

de är skönt med hood tröja över skinstället, iaf nu när de börjar bli kallare :)

(sen att tröjan från när jag gick ut 9an inte är den snyggaste är en annan sak :rolleyes:)

Fuck you, I do a fuckyouburnout! Eller vadå? Tramsigt.
"Jag HAR gasen i botten!" vore roligt!

Inte riktigt rätt ställe för sådana synpunkter...

DRIVE?
ammagadd, det är inga bilar vi kör omkring på.

Skidjacka eller annat GoreTex-liknande är bättre, vind- och regntät.

de är skönt med hood tröja över skinstället, iaf nu när de börjar bli kallare :)

(sen att tröjan från när jag gick ut 9an inte är den snyggaste är en annan sak :rolleyes:)

Last edited:

Varmare kläder under skinnstället är annars jävligt bra grejer. Man slipper se ut som ett mongo också. :glömdet

Störtlöjligt. Kommer att tänka på alla volvo 240-raggare med tröjan "fuck you i drive a volvo" och en volvo-racing keps.

Glöm inte den tillhörade Tuta om du knulla imorse stickern, vanligt förekommande i Järfälla- (ghetto) trakten.

Denna typ av tröja slog nog försäljnings rekord på Bilsport mässan på Elmia i år. Fast då oftast med volvo eller bmw och en matchade keps. Efter denna upplevelse så håller jag mig långt borta från dessa plagg!
Men för att svara på frågan så finns de säkert på marknader och bil/mc träffar om du har vägarna förbi något sådant.

Köpte min på Sweden Rock, enda tröjan som fanns kvar efter tre svinkalla kvällar. Dom släpper biljetterna till nästa års festival den 1 oktober ifall du är intresserad av en tröja.

Who cares om det är löjligt?

Han frågade inte om era personliga åsikter om sådana tröjor utan var man kan få tag i en sådan.

hahahahaa ändast på sporthoj, youtube, och TPB som diskutioner om värsta skit grejjen kan uppstå.. " i detta fall en tröjja"

hahaha vet inte om jag ska skratta eller gråta..:krama:):D:tummenupp

är inte detta tryck på en tröja en aning bättre?

jag blev iaf sjukt taggad på att skaffa en hoodtröja med det trycket på ryggen! skulle vara kul att se alla ekerö gubbars reaktion när de ser än i brommaplansrondellen på morgonen:hihi

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back