Fuck sporthoj!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fuck 70kg för mycket, fuck 3 cylindrar för mycket, fuck skinnställ!

Räcker med 116kg enstånka.

GAAH! Sån underbar dag i ett mindre Sahara dvs Hynboholm i Karlstad. Enoooormt grustag som man har enoooormt roligt!

Fattar inte varför man inte gjort detta tidigare när en bandag kostar 1000:-, detta kostade sammanlagt ca: 200 per person inkl hyra av släp och bensin.

Svinigt kul var det och samma sak lär det bli imorgon! :tummenupp

Jag i svarta kläder på röda 450 crfen, Rat på den gula 250 RMen.

Btw, kvaliteten är lite sådär, kameran är fucked up.

Bifogat

• DSCN3290.jpg
    DSCN3290.jpg
    106 KB · Visningar: 579
  • DSCN3291.jpg
    DSCN3291.jpg
    118.3 KB · Visningar: 503
  • DSCN3296.jpg
    DSCN3296.jpg
    80.4 KB · Visningar: 299
  • DSCN3319.jpg
    DSCN3319.jpg
    79.6 KB · Visningar: 531
  • hopp kopiera.jpg
    hopp kopiera.jpg
    48.9 KB · Visningar: 538
  • rot1.jpg
    rot1.jpg
    102.6 KB · Visningar: 359
...säg inte för mycket nu hagge .... annars kommer jag ut med VTR:en och kör ifrån dig ute på sandhögarna :)

nee... ser förjävla skoj ut ... iaf nu när det börjar bli lite sämre väder för sporthoj.

Es ist gigantisch! :banana Alltid lika kul att köra i grustag! Speciellt när man är de enda där!! :fyllisar

e ditt favorit ord "FUCK"?

JAG FYLLER ÅR IDAG MED!!!! :D ska dricka en öl för varje medlem i sporthoj.com :yoparty :banana

Provade cross för första gången för någon vecka sedan.
Förutom att det var förbannat kul kan jag säga att min respekt för folk som åker cross på lite högre nivå är enorm.
Att åka runt på en vanlig bana med en sporthoj är ungefär som att bädda sängen om man jämför med hur jobbigt det är att köra cross, jag var helt slut efter bara ett par varv.

för minnen tillbaka till min 125cc cross :yoparty Jag önskar att jag hade råd att ha både sport125'an och crossen men så fort jag e klar med studierna, då! Du ser ut att ha haft ruskigt kul iaf :tummenupp

sandstream skrev:
Förutom att det var förbannat kul kan jag säga att min respekt för folk som åker cross på lite högre nivå är enorm.
Att åka runt på en vanlig bana med en sporthoj är ungefär som att bädda sängen om man jämför med hur jobbigt det är att köra cross, jag var helt slut efter bara ett par varv.

Säger samma sak. Provade också för första gången för någon vecka sen. Sanslöst jobbigt!

Det är då man fattar varför fd crossnissar är så förbannat snabba på gathoj. Vrida stumt, sikta och hålla i sig. :3freak

Du har sett ljuset. Bra där.
Men det är fan roligare om det står lite träd i vägen.

sandstream skrev:

Jag testade enduro för ett tag sen.Det ser jävligt enkelt up men efter att ha krypkört i 100 meter in i skogen så gav jag upp.

nee... ser förjävla skoj ut ... iaf nu när det börjar bli lite sämre väder för sporthoj.[/QUOTE]

Hur är det med det där...? Kan man köra leksakshoj året runt utan att vara proffsmekaniker? vintern är ju så jävla lång och tråkig i det här landet!

J.

Enstånka is the shit!! Helt klart. :)
Åkning året om, isen och skogen på vintern. På sommaren kan man slänga på motardhjulen och åka ifrån sporthojar på småvägarna eller köra bana eller bara busa i stan. Sen kan man ju alltid slänga på endurohjulen om man tröttnar på asfalten, då finns massor med möjligheter. Crossbana, stubbrace, enduro, grusgrop eller bara en schysst grusväg. :) :)
Helt underbart med andra ord!
Meneee, jag skulle ju inte tacka nej till en sporthoj OXÅ förstås. :tungan

sandstream skrev:

När blir Gotland Gran National premiären?
Vet Du hur gott en öl är på Torgkrogen i Visby på lördagkväll när man kört GGN? Jag blir tröttare av GGN än jag någon gång var i Lumpen.

Jepp går hur bra som helst att åka på vintern, tycker själv att vinteråkningen är nästan snäppet bättre än sommaråkningen. På med dubbdäcka o ut o börna :) . Särskilt här uppe i Norrland var vi har så sanslöst kort sommar.

Lt Jake skrev:
nee... ser förjävla skoj ut ... iaf nu när det börjar bli lite sämre väder för sporthoj.

Hur är det med det där...? Kan man köra leksakshoj året runt utan att vara proffsmekaniker? vintern är ju så jävla lång och tråkig i det här landet!

J.[/QUOTE]

Hagster skrev:
Fuck x f..., kameran är fucked up.

allt är fucking great men överaskning stavas faktiskt suRprise. cockfag. ;)

:) alla glada? grattis till dom som fyllde år, skål! :fyllisar

funtar på å skaffa en crf 450 och ett par isdäck till vintern. lär va fett skoj med sånt ploj.

powow! :yoparty

Ser riktigt riktigt kul ut!
Får se till och bli bra i mitt ben så jag kan kicka igång hojjen
och montera på dubbdäcken och vänta på vintern : )

(eller i omvänd ordning)

Fast när det är kallt ska det vara tvåtakt,
sparar några kilon också.

Ska ut en sista tur med Guzzin imorgon om det är
rimligt väder, sen blir det avställning och bara GasGas.

SuperKnutte skrev:
Enstånka is the shit!! Helt klart. :)
Åkning året om, isen och skogen på vintern. På sommaren kan man slänga på motardhjulen och åka ifrån sporthojar på småvägarna eller köra bana eller bara busa i stan. Sen kan man ju alltid slänga på endurohjulen om man tröttnar på asfalten, då finns massor med möjligheter. Crossbana, stubbrace, enduro, grusgrop eller bara en schysst grusväg. :) :)
Helt underbart med andra ord!
Meneee, jag skulle ju inte tacka nej till en sporthoj OXÅ förstås. :tungan

Håller med helt och hållet! Jag stod i valet och kvalet mellan att köpa motard eller en ducce, men vid ducceköp kan jag bara köra en knapp månad till medans jag med en motard kan köra ända tills sommaren då jag kan köpa mig en ducce!

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back