Oddjob
Bannad
22stCJ900RR skrev:2439241ä ju ingen som seedar
edit: eh jo nu...
jag låter den vara på tills minst imorgon.. sen när jag tröttnar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
22stCJ900RR skrev:2439241ä ju ingen som seedar
edit: eh jo nu...

Solid snake skrev:2438773Feta människor är äckligt.
Mackz skrev:2440393Ja, det är vidrigt. Fy fan.![]()
Tragiskt passar bättre.ewook skrev:2440407Vidrigt? Mer sorligt att de faktiskt finner sig i situationen och tror att de inte kan göra något åt det.
FreddaGädda skrev:2440755"-Om jag hade en trollstav och kunde göra er smala på studs, skulle ni vilja bli det då?"
"-Nej"
![]()
Exakt detta händer innanför mina väggar.
Ravetrancer skrev:2441050har all slutat seeda den, jag vill se den med....
Ravetrancer skrev:2441050har all slutat seeda den, jag vill se den med....
ladda ner keep on jogging spela upp för henne..FreddaGädda skrev:2440755"-Om jag hade en trollstav och kunde göra er smala på studs, skulle ni vilja bli det då?"
"-Nej"
![]()
Jag föraktar människor som den där BRUTALT feta kvinnan som testade bilar. Hela tiden fnissade åt sig själv när hon tacklades med rent ut sagt sorgliga problem. Sen angånde huvudpersonen. 20 år hade han bantat, och han hade testat allting. Säg den överviktiga som inte säger detta. Ofta kommer det fram via syskon som säger att de har testat bantmetoder ett par dagar för sen gå tillbaka till skräpmaten. Och vad åt killen? Skräpmat.. Notera att varje gång han äter nånting så är det nån gatuköksmat med läsk till. Dessutom sa han ju själv att han köper dubbelt av det. "No matter how I do, I put on weight"
Exakt detta händer innanför mina väggar. Min kära mor är en bra bit över gränsen för vad som räknas som övervikt. Hon skyller på obalanser, stress och jesus vet vad. Nu råkar jag veta att hon har ett ytterst lugnt jobb i en stol framför en dator och allt annat hon skyller på är direkta citat från blaskor som "Måbra" "Tara" och dylikt, vilka formar en mindre pelare på köksbordet. Dessa har jag skakandes på huvudet läst och förundrats över under frukosten i brist på bra TV. Det skyltas om ny bantmetod på framsidan av vartenda nummer och nya mirakelkurer hit och skitsnack om det andra dit.
Om sanningen ska fram så är min mor överviktig av samma anledning som alla andra(förutom dom ytterst få människor med gendefekter).
Hon rör inte på sig och äter fel. Jag tror aldrig jag har sett henne motionera under mitt 20 år långa liv, förutom den enda gången hon använde motionscykeln som inköptes trots påpekningar om Tyresös fina natur och att det står en riktig cykel i garaget. Sen ligger hon efter middagen hela kvällen och tittar på TV. Till TV:n ska även en kopp té eller två drickas, och till detta ska något ätas. Bullar, kakor, godis.. Alldeles nyss såg jag en tom karamellpåse i papperskorgen som hon har satt i sig helt själv ikväll. Hon vet mycket väl att detta är varför hon är överviktig, men väljer ändå att inbilla sig själv att det är på grund av nåt hon läst i nån tidning. Sist var det obalans mellan kroppen och själen, vill jag minnas. Jag påpekar varje gång hon äter sånt där skit att det är på grund av bullarna hon är överviktig och att sockret har henne i sitt våld. "Jag vet, men jag var så sugen" brukar svaret vara. Det är ett väldigt bra sätt att visa sig karaktärssvag och samtidigt få sin son att tappa respekten för en, på samma gång.
Jag undrar bara hur detta kommer sluta..
MikkE skrev:2441334Va fan finns den på PB???
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |