Fuck off I'm fat

• Thread starter Thread starter Paradoxy
  • Start date Start date

Paradoxy

Guest
Någon som har sett denna dokumentär?

Jag trodde den skulle handla om hur folket i England blir fetare och att dom måste skärpa sig och äta nyttigare och träna mer.
Fan heller, jag har inte haft så fel på länge.
Det är en kille som är fet, han hoppar omkring med andra feta människor och klagar på allt och alla eftersom dom inte får plats i bilar, stolar, kläder eller telefonkiosker.

Han tycker helt seriöst att hela samhället borde ändra sig för att passa dom feta.

En tjej på 150 kg++ går omkring och provar bilar och klagar över att ratten sitter för nära och att handbromsen skär i låret :dummer
Jag blir riktigt äcklad, både av folk som väger över 150 kilo och killens tankar och funderingar.

Och ja, det är en riktig dokumentär som har visats på tv (BBC Three).
Någon som har sett denna? Era tankar?

EDIT: Hittade ett citat från nån engelsk sida där dom pratade om dokumentären:

"After watching 'Too Ugly For Love' it was quite nice to see that enormous woman giggling because she couldn't get the seatbelt round her and blaming the car manufacturers. "

EDIT nummer 2: Såg precis klart den. Han avslutar allt med att säga: "Fat is the future". JO TJENA :dummer

Last edited:
Nej, men jag håller med dig till fullo angående kraftigt överviktiga människor

FreddaGädda skrev:
2437465 Nej, men jag håller med dig till fullo angående kraftigt överviktiga människor

Jag vet inte om du var ironisk eller ej så jag autoförsvarar mig:
Så stor blir man inte utan att äta för mycket dålig mat, för ofta, utan att röra sig det minsta.

Paradoxy skrev:
2437467 Jag vet inte om du var ironisk eller ej så jag autoförsvarar mig:
Så stor blir man inte utan att äta för mycket dålig mat, för ofta, utan att röra sig det minsta.

Eller så har man en förbannat låg ämnesomsättning :rolleyes:

Fat IS the future

Den trenden har ju pågått ett tag redan.
I USA har dom ju redan börjat rätta sig efter fetton, man får tex låna permobil när man ska på ICA. Snart tar väl Ford fram en bil också, obestmobil.

Paradoxy skrev:
2437440
EDIT nummer 2: Såg precis klart den. Han avslutar allt med att säga: "Fat is the future". JO TJENA :dummer

Med din fina ratio kan du väl lägga upp den på piratebay?

Låter som en utmärkt dokumentär att sitta och reta sig på :)

SirWankalot skrev:
2437678 Med din fina ratio kan du väl lägga upp den på piratebay?

Låter som en utmärkt dokumentär att sitta och reta sig på :)

Självklart. Bara att söka efter den :tummenupp

Det är synd om människor som försöker övertyga sig själva om att de vill vara feta. De har blivit feta av dålig karaktär och de har för dålig karaktär för att göra något åt sin vidriga situation. De är enklare att käka lite pommes med smält ost och intala sig själv om att man vill vara ett fetto än att ändra sitt liv till det bättre.

En kille härifrån orten, där ja bor, kommer vara med i Outsiders på femman..
Varför ?

Jo för att han är i 35 års åldern och väger in på straxt under 400 kg !!
såvida han inte har gått upp mer sen sist.

Tur man kan se film på jobbet :D

Den var inte så farlig som trodde fast alla var rätt tjocka.

Inte sådär in-your-face-äckliga som jag hade hoppats på...

Men nog fan är det bättre att dom bantar än att vi bygger om samhället efter ohälsosamma personer/ideal.

Om nån får tag i Houston - USAs fetaste stad (gick på kanal5), så är den skitcool. Det är inte heller riktiga fetton, mest stora karlar som kör truckar och dricker budweiser. Kungligt. Jag på mina 64 kilo är avis.

En kille som faktiskt hette Bud tror jag, lever på att åka runt till restauranger som har konceptet att äter du upp allt får du det gratis. Det gör han alltid och äter gratis varje dag. Blivit bannad på en del ställen också. Har bältesspänne med tjurhorn, cowboyhatt och kör en stor gammal cheva. Han är min idol.

Solid snake skrev:
2438773 Feta människor är äckligt.
Ja vid en viss gräns får det fan vara nog.
(okej att vissa har ölamage, men 3 hakor och en mage som en tunna är äckligt)

att sen skylla sin fetma på omgivningen är bara korkat

Man blir ju bara så sned.

De säger "Vad ska ni göra för att anpassa samhället efter oss?"

FFS!

Anpassa er själva efter verkligheten! De borde snarare fråga "vad ska vi göra för att inte bli tjocka som hela hus och dö i förtid av diverse sjukdommar relaterade till vår sjukliga övervikt?"

Och inslaget när de testade bilar var ju bara patetiskt. De testade en Ford Ka och blev förvånade över att ratten försvann in i magen. Suck... Trodde BBC gjorde lite seriösare dokumentärer än en egotripp från ett gäng tjockisar som borde inse att de inte är hälsosamt att vara så tjocka som de är.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg