Frysa ner kladdkaka?

Pallas Athena skrev:
2076464
Aha! Inte sett det ur det perspektivet :tungan
Du inser att du kommer behöva bjuda mig på din prisbelönta kladdkaka nu va?

Givetvis kan jag göra det.
Problemet är att postgången kommer att göra så kakan troligtvis är oätbar när den kommer fram, enda alternativet är därför att du tar och sparkar dig hit :tungan

Samtidigt måste du inse att du har väldigt mycket tur som överhuvudtaget blir erbjuden att få en smakbit av min delikatess ;)

mjukis skrev:
2078157 Givetvis kan jag göra det.
Problemet är att postgången kommer att göra så kakan troligtvis är oätbar när den kommer fram, enda alternativet är därför att du tar och sparkar dig hit :tungan

Samtidigt måste du inse att du har väldigt mycket tur som överhuvudtaget blir erbjuden att få en smakbit av min delikatess ;)

:Bugar
Sant!
Herrejäklar vilken god kladdkaka det måste vara, när du vågar locka mig ända till Västervik för att smaka på den :tungan

Helvete! En tjej startar en tråd om att frysa ner en kladdkaka och den blir FEM sidor lång... Man skulle kunna trott att det va en enkel ja eller nej fråga... :rolleyes: :hihi

EBS skrev:
2079583 Helvete! En tjej startar en tråd om att frysa ner en kladdkaka och den blir FEM sidor lång... Man skulle kunna trott att det va en enkel ja eller nej fråga... :rolleyes: :hihi

Den är bara 2 sidor lång! :fatta! (beror på hur man ställt in saker o ting)

Testa att starta en liknande tråd som kille.. 4 inlägg med dumförklaringar sen ere klart.

Vi saknar :tuttar , thats why!

Pallas Athena skrev:
2079517 :Bugar
Sant!
Herrejäklar vilken god kladdkaka det måste vara, när du vågar locka mig ända till Västervik för att smaka på den :tungan

Locka o locka, erbjuder mina tjänster, om du nappar är en annan sak :tungan

Nursey skrev:
2079642 Du hade inte glomt det i forsta taget :tuttar ... :hihi
Annars menade jag vad min tankelasare thermal sade ovan :)

Får man ta med sig kladdkaka till Scandic? Det är ju liksom det enda kladdet jag är ute efter!

Du är välkommen du oxå, men du bör nog fråga Pallas om det är ok om vi är 3 som delar, men ju fler desto smaskigare.

EBS skrev:
2079583 Helvete! En tjej startar en tråd om att frysa ner en kladdkaka och den blir FEM sidor lång... Man skulle kunna trott att det va en enkel ja eller nej fråga... :rolleyes: :hihi

Haha, eller hur :)
Hade faktiskt nöjt mig med ett sånt svar, men tråden blev ju ganska trevlig ändå :tungan

Käkade en bit av kladdkaka idag på jobbet, tror att jag ska ta en till bit.. DOck hr den vart fryst och ilte lika go som hammabakat..

mjukis skrev:
2079676 Får man ta med sig kladdkaka till Scandic? Det är ju liksom det enda kladdet jag är ute efter!

Du är välkommen du oxå, men du bör nog fråga Pallas om det är ok om vi är 3 som delar, men ju fler desto smaskigare.

Hmm..du får nog baka fler kladdkakor då. Tror inte en räcker.
Men mjukis, med tanke på ditt namn...är du säker på att du klarar av att tillfredsställa TVÅ tjejers behov (av kladdkaka, naturligtvis)?

:rolleyes:

MikkE skrev:
2079838 Käkade en bit av kladdkaka idag på jobbet, tror att jag ska ta en till bit.. DOck hr den vart fryst och ilte lika go som hammabakat..

Mäh..du dissade ju min kladdkaka till förmån för morotskaka :7peta Men nerfryst köpt kladdkaka, det duger minsann..?

Pallas Athena skrev:
Mäh..du dissade ju min kladdkaka till förmån för morotskaka :7peta Men nerfryst köpt kladdkaka, det duger minsann..?
Meen.. jag.. eh.. eh.. Va fan, kom hit så ska jag smaka på kakan ;)

EBS skrev:

Du har inte läst tråden om man kan borra ur en popnit va?!

Pallas Athena skrev:
2079841 Hmm..du får nog baka fler kladdkakor då. Tror inte en räcker.
Men mjukis, med tanke på ditt namn...är du säker på att du klarar av att tillfredsställa TVÅ tjejers behov (av kladdkaka, naturligtvis)?
:rolleyes:

Jag kan´et!

Du har inte den minsta lilla aning...

...om hur det är att tillfredställa TVÅ tjejers behov :näsblod

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!