Frustrerande...

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
Ford F-100 -78
Ngah! Jag får snart en total härdsmälta tror jag. :brinnerup

Jag och min lillasyster hade tänkt åka på Hultsfred i år eftersom att det är sista året som vi båda med säkerhet kommer kunna åka.

Men vi skulle bara vänta tills hon tagit studenten innan vi köpte biljetterna. Det såg inte ut att vara några problem med att vänta eftersom biljettillgången enligt Ticnet var god och det fanns inga förvarningar på Rockpartys hemsida om att tredagarsbiljetterna var i närheten av att ta slut. Dessutom var det ju inte i närheten av att bli slutsålt i fjol så vi såg ingen större anledning att det skulle bli det i år heller.

Men så sa det bara "PANG" och alla biljetterna var slut på Ticnet och på Rockpartys sida firade de att de sålt slut på alla tredagarsbiljetter. Och det som de babblade om på Rockpartys sida om att det skulle gå att få tag på biljetter genom Ticnet som inte blivit uthämtade har jag inte sett till något av. Trots att jag satt nästan dygnet runt och uppdaterade Ticnets sida.

Så nu sitter vi här utan biljetter och svär åt alla små brats som drygar ut veckopengen genom att sälja biljetter svart till överpriser via blocket. Eller det är väl mest jag som svär, lillsyrran har mer eller mindre gett upp och har nu börjat snacka om Arvikafestivalen istället. Men det var ju Hultsfred jag ville åka på och dessutom hade jag redan fixat en bil som jag skulle få låna över Hultsfred.

Visst, jag skulle kunna tänka mig att åka på Roskilde istället. Men det har inte lillsyrran råd med och jag känner ingen annan som ska dit.

Världsliga problem, men det känns ändå som att hela världen är emot en ibland... :(

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt