Frusen FZR, HERREGUD!

• Thread starter Thread starter Gix
  • Start date Start date

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Har kollat in denna FZR ett tag nu... den står nämligen parkerad inte långt därifrån jag bor!

Den har stått stilla nu såhär sedan maj nångång... men jag trodde fan i mig nån skulle ta bort den innan vintern, men nej! :kocko

Så, en dag måste jag bara gå dit me kameran å fotografera eländet, så även ni får se det... :hihi

OBS! Inga fake bilder!

Notera: Bakfälgen fastfrusen i marken & det smått rostiga drivpaketet :skrämd

Bifogat

• frusen_fzr1.JPG
    frusen_fzr1.JPG
    78.9 KB · Visningar: 508
  • frusen_fzr2.JPG
    frusen_fzr2.JPG
    57.4 KB · Visningar: 698
  • frusen_fzr3.JPG
    frusen_fzr3.JPG
    71.8 KB · Visningar: 365
  • frusen_fzr4.JPG
    frusen_fzr4.JPG
    63.8 KB · Visningar: 955
Men stackars!!
Inte nog med att den är förnedrad med en toppbox, den är övergiven också.
Der inte att vara låst på något särskilt sätt heller??

Last edited:
Hmmm, tänk vad bra ni verkar ha det i Finland ändå!! Att en hoj kan stå ute på det där viset, så länge utan att bli stulen :confused: . Hade det varit här så hade en sådan hoj försvunit på ett par dagar :(

Den måste ju blive övergiven eller nåt, vågar man inte prata med grannarna där du bor? :D

bebbe skrev:
Hmmm, tänk vad bra ni verkar ha det i Finland ändå!! Att en hoj kan stå ute på det där viset, så länge utan att bli stulen :confused: . :(

Ja här blir dom ju stulna även fast man har dom inlåsta :mad:

Här hemma i byn stod det i förjol en Blackbird ute fullt synlig framför ett lägenhetshus långt in på vintern. Det såg ungefär likadant ut, och jag fick ryktesvägen höra att ägaren "ville att den skulle bli stulen". Jag vet inte om så var fallet men det var vad jag hörde iaf. Hur som helst så är det synd och skam att lämna en hoj att förfalla sådär.

MEN, lilla vännen =) Varför står den där å fryser? Å en läskig toppbox sitter på oxå...

Nåväl, får hoppas att han är ute i god tid han som äger den....

Min står i 20 graders värme å gottar sig...:tummenupp

:hej

NOOOOOO!!! Someone call 911!!!!! :mad:
,, står ett liknande exempel i närheten där jag bor,,, man blir lite "uppriven" faktiskt! :fatta!

Här hemma står det en zzr1100 ( 1000?? ) och fryser, nån har sparkat in baken på den då den står ca: 50Meter från en riktig röj/fjortis krog....den har alltid stått ute om somrarna förr, men nu verkar inte ägarn ta in den för vintern heler....synd för den har sett mkt fräsch ut

Usch säger ja bara. Varje morgon jag tog mej till jobbet november/december stod det en Ls 650 (tror ja dom heter) stånka glidare från suzuki vid trottoaren o frös. Gjorde ont i hjärtat varje gång även fast den hade krom på sig. :clown

Man måste ju ta hand om kärestan. Själv har ja min i varmt garage. :kär

Checka me polisen om den e stulen, kanske du kan få behålla jäveln om ingen hör av sig och de inte kan få tag på ägaren genom registret... här skulle nog kommunen tagit och forslat bort hojen då den skräpar ned.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8