Frooktansvärd väg till jobbet!!!

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ang vägunderhåll och sådan dynga. Här får ni se min väg till jobbet varje morgon, där jag kryssandes mellan kratrar och gropar konstant riskerar hälsan. Betänk sedan att jag fläskar fram på en Hyosung 125cc scooter med microhjul (limited powerhouse edition) så inser ni med vilken fara och varnagel jag konstant utstår min tillvaro.

Tom Evel Knievel hade darrat på manchetten om han skulle tvingas göra sammaledes. :död

Tufft att leva i dagens Sverige där allt rasar samman. :rolleyes:

Ni som kollar på bilderna och ser hålet i vägen mitt inne i samhället: Jag har inte fotoshoppat in hålet i gatan, det ser ut så for real :gnissla

http://s731.photobucket.com/albums/ww319/ziip59/Roads to infinity/

Förjevvligt men det finns de som har det värre!

Potthål:

62a6e868dd54a3435c700f0feba2f180.jpg

hole_in_ground.jpg

Klaga inte!

Sverige har bra vägar. För några år sen skulle det delas ut en pott i EU för att fixa vägarna i länger med dåligt vägnät. Tyskland fick, men inte Sverige! Så vi har bättre vägar än Tyskland!

Eller?

Ser ut så här också bitvis.

Jag har sett värre.

Den här vägen fick jag sladd på när jag körde för ett par år sedan.
vg1.jpg

I 50kmh med bil. Strax innan det hade jag kört förbi en King Cab som stod och bytte däck på grund av en punka. Och det var inte den värsta asfaltsvägen jag har kört. Hur dåliga grusvägar jag har kört i det här landet finns det knappt ord för i det svenska språket.

Får man köra 125or på cykelväg?
Välj den riktiga vägen så ska du se att den är underhållen.:tummenupp

Får man köra 125or på cykelväg?
Välj den riktiga vägen så ska du se att den är underhållen.:tummenupp

Ha ha, det är ju för böveln en 70-väg :näsblod
Däremot har jag på allvar funderat på att köra över banvallen istället och DET är en cykelväg, och mycket närmre då det är fågelvägen. Men det tar emot lite ska erkännas att köra mc på en sådan. En fånig scooter förvisso, men ändå. :gnissla

Jag har sett värre.

Den här vägen fick jag sladd på när jag körde för ett par år sedan.
vg1.jpg

I 50kmh med bil. Strax innan det hade jag kört förbi en King Cab som stod och bytte däck på grund av en punka. Och det var inte den värsta asfaltsvägen jag har kört. Hur dåliga grusvägar jag har kört i det här landet finns det knappt ord för i det svenska språket.

Dom har snart bättre vägar i Bagdad trots de många detonationerna där. Det verkar mindre skadligt med trotyl och C4 än kung Bore när han är i stöten på allvar.

Klaga inte!

Sverige har bra vägar. För några år sen skulle det delas ut en pott i EU för att fixa vägarna i länger med dåligt vägnät. Tyskland fick, men inte Sverige! Så vi har bättre vägar än Tyskland!

Eller?

Ser ut så här också bitvis.

Dom fick nog degen för att dom inte skulle skaka fram en ny fuhrer som börjar bygga vägar igen. Det blev så jobbigt för resten av världen sist det hände :död

Det är därför man skall ha 21" fram!
Eller vid närmare eftertanke, kanske 23" vore bättre? :va

/e

Jordens anus :näsblod

Last edited:
Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...