Friträning i ÖSD i sommar

Mina motard prylar får inte plats upp till jämtland :gråta
Vi är ju 8 st som ska köra cross där uppe så mitt skinnställ, motardhjul, bromsar osv får inte plats. skit !
får bli en annan gång!
vet ni någon bra crossbana där uppe? som inte är allt för svår(har några amatörer med oss)

Här är en länk till en samling som jag gjorde för nåt år sen.
Länk

Sen har jag tagit fram lite vägbeskrivningar.

Hällesjö/Kälarne-
hallesjo%20crossb%20vagb.JPG

hallesjo%20crossb%20kart.JPG

Ånge/Bräcke-
ange%20crossb.JPG

Fäviken/Åre-
faviken%20crossb%20vagb.JPG

faviken%20crossb%20karta.JPG

Marcus ska hjälpa mig imorrn bitti o kika så jag inte har gjort nåt fel, så åk inte iväg nu ikväll ifall jag har gjort bort mig. :)

Vem är Marcus? ;)

Hur som helst, jag har åkt på alla banor - Ånge och Hällesjö är sandbanor och är i regel riktigt fina båda två.

Åre är inte riktigt lika välhållen men kan å andra sidan vara rätt fri från andra åkare om man vill vara ensam och nöta lite.

Jag tycker det ser ut som vägbeskrivningara stämmer ganska bra, försöker leta rätt på numret till eldsjälen Jocke som sköter om Hällesjöbanan men lyckas inte. Jocke heter han iallafall och organisationen heter FMCK Östjämtland har jag för mig.

//

Vem är Marcus? ;)

Hur som helst, jag har åkt på alla banor - Ånge och Hällesjö är sandbanor och är i regel riktigt fina båda två.

Åre är inte riktigt lika välhållen men kan å andra sidan vara rätt fri från andra åkare om man vill vara ensam och nöta lite.

Jag tycker det ser ut som vägbeskrivningara stämmer ganska bra, försöker leta rätt på numret till eldsjälen Jocke som sköter om Hällesjöbanan men lyckas inte. Jocke heter han iallafall och organisationen heter FMCK Östjämtland har jag för mig.

//
Förlåt, Markus.... :P

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2