Henken
Guest
Vart vill du att jag ska skänka pengarna jag får över?
Hitå!
Jag kan nog komma på ett sätt att göra av med dom! Skickar pm med bankkontonr

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vart vill du att jag ska skänka pengarna jag får över?
Hitå!
Jag kan nog komma på ett sätt att göra av med dom! Skickar pm med bankkontonr![]()
Glöm inte skicka med nakenbilderna på din stjärt också isf du.
Jasså, man måste jobba för lönen numera![]()
Försmak:![]()
Är den tiden ledig? Är i stort behov av o klippas...Miss_Orchidee skrev:Annars Onsdag 29/8 kl 17.15 ?
Ringer henne3134702hör av dej till malin jag tror hon vill klippa sig du har hennes nr puss puss
Onsdag kommer jag vara i danmark över dagen nu, så den tiden finns tyvärr inte kvar.3134885Är den tiden ledig? Är i stort behov av o klippas...
Samma tid en annan dag i veckan eller senast måndag?Ringer henne
Onsdag kommer jag vara i danmark över dagen nu, så den tiden finns tyvärr inte kvar.
Någon annan tid som passar?
Imorgon kan ja lösa det om du vill? eller nästa tisdag... men inte måndag då är jag i skolan.3135006Samma tid en annan dag i veckan eller senast måndag?
Imorgon kan ja lösa det om du vill? eller nästa tisdag... men inte måndag då är jag i skolan.
Ledsen men då är det tyvärr kört.3135135Tyvärr så tränar ja efter jobbet imorn o är inte hemma i götet förän 18. O nästa vecka drar ja till tyskland.
Ledsen men då är det tyvärr kört.
Jag försöker som sagt lösa det i mån av tid, men jag är tyvärr bara en person... ibland hade man behövt en clon av sig själv... Ja du får väl höra av dig när du kommer hem om problemet kvarstår
Tänk va grymt med flera "blommor" då kunde vi spammat i kapp ju![]()
Ändrade planer, Inget Danmark imorgon, onsdag. 17.15 tiden är din om du vill ha den3135221Okidoki. Får se om jag får krupp o klipper mig nere i tyskland eller om ja kommer hem lika vildvuxen som nu.![]()
Ändrade planer, Inget Danmark imorgon, onsdag. 17.15 tiden är din om du vill ha den
Ring mig 0735 - 42 97 88
Kalas, ses då3136754Ringde dig men kom te svararen. Ja tar den tiden. Ses då.
-Karin
God framförhållning! Det gillar vi3161738Blomman; 14 eller 15 november, eftermiddag, har du tid då?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |