Frisörtips i Sthlm

Hazzeman

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
En gul/svart!
Dags att klippa kalufsen så att skallen får plats i hjälmen. Har dock som nyinflyttad dålig koll på frisörer här i Sthlm. Så, här på det allvetande Sporthojsforumet brukar man ju få svar på det mesta, så har ni något tips på en bra (och billig) frisör i centrala stan, solna, eller sundbybergstrakten?

Copparstrået på Råsundavägen, där klipper jag mig iallafall.

De är trevliga och klipper bra, kostar 380. Vet inte om det är billigt i sthlm:va Är också ny i staden nämligen...

Jag har en tjejpolare där uppe nu som klipper för att få sitt gesällbrev (examen typ?).

Hon är söt och har stora tuttar, klipper hyffsat iaf.

Ska du ha numret ;)?

Moser trimmer på Teknikmagasinet. 399.-
Räcker livet ut. Tänk vad pengar du kommer spara.

6x klippningar/år á 200 SEK x 50 år = 60000. Lågt räknat.

Jag köpte en trimmer 2001 och har inte ångrat mig. Snabbt, snyggt, praktiskt.
3 minuter varje vecka........

Moser trimmer på Teknikmagasinet. 399.-
Räcker livet ut. Tänk vad pengar du kommer spara.

6x klippningar/år á 200 SEK x 50 år = 60000. Lågt räknat.

Jag köpte en trimmer 2001 och har inte ångrat mig. Snabbt, snyggt, praktiskt.
3 minuter varje vecka........

APbra trimmer den där Moser! Jag är inne på min andra nu! Tappade den första i backen så att infästningen för kammarna sprack :mad:

:tummenupp http://teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=360203

Ja, va faan, jag ska ju bara snagga till skallen, hur fel kan det gå :gnissla

Jag snaggade skallen på ett ställe som ligger kanske 50m från Lilla Capri (Hantverkargatan, Kungsholmen) Trevliga tjejer, bjöd på ett glas vin på fredagar och tog bara 100kr.

Träffade en tjej och köpte en trimmer för en tusing, hållt snart i 3 år, både trimmern och tjejen. :D

Jag har en tjejpolare där uppe nu som klipper för att få sitt gesällbrev (examen typ?).

Hon är söt och har stora tuttar, klipper hyffsat iaf.

Ska du ha numret ;)?
Jag har gått på det där för nåt år sedan, jag gick med på att komma hem till en chey som gick frisörslinjen på gymnasiet för att få mig en klippning. Hon hade schyssta tuttar och såg lite allmänt bimboaktig ut, så jag tackade glatt ja. Hon hade nyligen gjort slut med sin pojkvän så jag hade relativt goda förutsättningar för att få ligga lite. Men iaf, hon klippte asdåligt, jag fick en skitful frilla, och man kan ju ge sig fan på att en chey inte ligger med en snubbe med ful frilla så jag blev utan. Jag rakade av mig håret två dagar senare efter att ha blivit utskrattad av mina kompisar.

Last edited:
2928891 Jag har gått på det där för nåt år sedan, jag gick med på att komma hem till en chey som gick frisörslinjen på gymnasiet för att få mig en klippning. Hon hade schyssta tuttar och såg lite allmänt bimboaktig ut, så jag tackade glatt ja. Hon hade nyligen gjort slut med sin pojkvän så jag hade relativt goda förutsättningar för att få ligga lite. Men iaf, hon klippte asdåligt, jag fick en skitful frilla, och man kan ju ge sig fan på att en chey inte ligger med en snubbe med ful frilla så jag blev utan. Jag rakade av mig håret två dagar senare efter att ha blivit utskrattad av mina kompisar.
Amateur :7peta

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...