Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Det är där jag hämtar min skogsporrUtzoomat dom , 4 vindskydd finns med me röd punkt förutom koordinaterna till din knark o vapengömma
 Skämt åsido, det är mitt på en vandringsled i naturreservatet. Här står jag mitt på den och tog en skärmdump från LMVs Min Karta, och den nedre bilden är från Naturkartan, det skiljer ju en hel del information...
  Skämt åsido, det är mitt på en vandringsled i naturreservatet. Här står jag mitt på den och tog en skärmdump från LMVs Min Karta, och den nedre bilden är från Naturkartan, det skiljer ju en hel del information...

Dvs samma som finns hos LMVs Min karta, med en hel del saker som saknas. Men det verkar ju som att vattendrag, höjdkurvor mm stämmer bra.Friluftskartan V6 på GPSmap 62s blir så här på ovanstående koordinater. Och en bild från Mariehamn gjord med Openstreetmap (har massor av detaljer, men inte topografisk).

Jag kommer ju enbart ha en Garmin för att gå tvärs igenom terränglådan, till hojen har jag en Tomtom.
 Jag kommer ju enbart ha en Garmin för att gå tvärs igenom terränglådan, till hojen har jag en Tomtom.