Frigolithjon på Bulten idag 090919

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Jag samt 2 polare (dom får välja själva om dom vill skriva här i tråden senare) vart omkörda av ett riktigt jon på vad jag tror var en Triumph Rocket på bulten idag.

Han körde i jeans, röd/vit skinjacka, inga handskar.

Efter att han kört om mig fortsatte han att köra om bilar i skymda kurvor! om han skulle fått möte skulle han garanterat tagit med sig någon annan i kraschen

Polaren kör om en bil och när han svänger tillbaks till sin fil kommer frigolitjonet och kör om han på insidan, ca 30cm ifrån han :huvet

När vi sedan står i fottokurvan när ambulansen plockar upp han med brutet nyckelben kommer frigolitjonet igen och kör om en bil precis innan nästa högerkurva :huvet

Vart vill jag komma....... måste bara skriva av mig lite.... om han med triumphen dör skiter jag fullständigt i, vore nästan säkrast för oss andra... men när han kör som han gör utan att tänka på konsekvenserna av hans körning....... nä fyfan :gnissla:huvet:död

Han körde om mig i utgången på rondellen i Vårsta, när jag var på väg mot Skansundet till i bil. Jag hann aldrig se honom i backspegeln, men han fanns inte i närområdet när jag kom in i rondellen iaf. Men vips så small det bara till så drog han om, med skapligt nära till både omkörda och mötande. Sen klöpp han nästa i kurvan igen.

Men vi måste ju ha sett fel, det är ju bara unga killar på sporthoj som kör som idioter i trafiken, väl?

han körde om mig i utgången på rondellen i vårsta, när jag var på väg mot skansundet till i bil. Jag hann aldrig se honom i backspegeln, men han fanns inte i närområdet när jag kom in i rondellen iaf. Men vips så small det bara till så drog han om, med skapligt nära till både omkörda och mötande. Sen klöpp han nästa i kurvan igen.

Men vi måste ju ha sett fel, det är ju bara unga killar på sporthoj som kör som idioter i trafiken, väl?

:d:d:d:d

Kanske? Ingen triumph va, guldvingemotor tyckte jag mig höra.
hjon.jpg

En av tusen, du kommer troligtvis stöta på flera knäpphuvuden när du är ute och kör. Ovanligt med en Triumph glidarraketförare att bete sig så här måste jag dock säga.

Jag hänger inte med riktigt, det finns flera "han". Vem körde av och bröt nyckelbenet?

Han har ju en sexa jue, går som fan på Bulten.

Jag hänger inte med riktigt, det finns flera "han". Vem körde av och bröt nyckelbenet?

hehe lite otydligt, det var en sporthojsförare som hade gått av och brutit nyckelbenet tidigare, satt och väntade på ambulansen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT