Fridykning

men va F*n jag har ju ingen isolering på kroppen :-(
sparka på en som ligger va:gnissla :huvet :yoparty

Klart jag sparkar på en som har det mkt bekvämare än en själv ;)
(har ju lite isolering dock dock!)

hehe, håller med men är sjukt gött. har nog gjort alla mina dyk med torrdräkt men äger dess värre ingen själv. och har inte dykt sedan jag tog mitt advance i slutet på 2003. men tror jag kommer komma in i de snabbt. Havet är det som gäller!!!!!!!:yoparty

Läs på lite innan bara och var försiktig! Det är väl lite mer att hålla koll på med torrdräkt ang flytkraften. Inte så kul å skjuta upp som en kanon ifrån 20m :tungan

Last edited:

Läs på lite innan bara och var försiktig! Det är väl lite mer att hålla koll på med torrdräkt ang flytkraften. Inte så kul å skjuta upp som en kanon ifrån 20m :tungan

hehe. nee det är sant men har ju som sagt ingen torrdräkt. men men. tids nog kanske man köper en sådan med. kostar ju dock minst lika mycket som ett skinnställ och än så länge så har jag nog mer användning av ett sådant då. :D men får se till att ändra på det denna sommaren:yoparty

Trådlyft!
Blev ju inte så mkt dykt med någon här förra året men tänkte kika intresset nu när sommaren kommit (lite iaf). :)

Tänkte ta och prioritera dykning mer, speciellt när vädret är så ostadigt. Behöver kontrollera min regulator och köpa ny mask innan men helgen 4-6juli skall jag försöka göra några dyk (land/båt fungerar vilket som). Någon mer som är intresserad? :)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti