Fridykare på SH?

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Någon här som sysslar med fridykning? Efter att precis ha gått en fridykningskurs är jag nu laddad som tusan på att sticka ut och fridyka! Rekade runt på nätet och hittade Östra Nedsjön i Hindås. 3,5 mil öster om GBG, rejält djup (75m!) samt riktigt bra vatten (drickbart). Någon som vill utforska?

Någon här som sysslar med fridykning? Efter att precis ha gått en fridykningskurs är jag nu laddad som tusan på att sticka ut och fridyka! Rekade runt på nätet och hittade Östra Nedsjön i Hindås. 3,5 mil öster om GBG, rejält djup (75m!) samt riktigt bra vatten (drickbart). Någon som vill utforska?

Har legat i startgroparna ett tag men inte tagit tag i det :huvet
Vad var det för kurs du gick?

/BW

Första ned på djupaste stället i Kosterfjorden o upp igen vinner ett flak bärs

De ela +300 nått , om de känns lite så har vi landsortsdjupet på 480m vi som reservplats för tävlingen

Fast då ger ja två flak me bärs till vinnaren

Har du gått en kurs och nu ska du ner på 70m?(tror inte du hade tänkt nå botten direkt) men, Har du dykt mkt. innan och hur djupt i så fall? FUCK... Jag har hållt på och försökt i 3 år nu, kommer bara till 13m...en blandning av dålig kondition, rädsla och klen kropp och ännu mer rädsla, jag avundas...

Men det är kul!!

Back