Starstriker
Som man googlar får man svar
Kul! Det där måste jag fixa. Bakåt också. Det kommer bli kö eftersom ingen vågar köra om.
Snutblått ställ har jag redan
Snutblått ställ har jag redan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kör man essingeleden och det är tomt i mötande fält kan man ge sig fan på att den första bil man möter är en målad som ligger och fiser i 65 med en 3 km lång köstock efter sig. likaså skapar det orytm i trafiken när folk ska slänga sig in i den redan trånga högerfilen bara för att det kommer ett reflexfordon bakom, och bilar framför en som ska ut från väjningsplikt tror inte att 500 meter sträcka är tillräckligt mycket för att köra ut på ifall det är en gris som närmar sig. utan snutar och wannabes tror jag sthlm skulle ha ett bra mycket bättre trafiktempo
Det där är väl hyfsat hittepå och varför kallar du Polisen för gris? Jag kör >3000 mil om året, bl.a. Södertälje-Frihamnen dagligen, och inte är det Polisens eller någon med reflexvästs fel att det är köer. Inflyttningen på 40000 pers per år till Stockholm *kan* ha något med saken att göra...
Man ser varken Polis eller reflexvästar särskilt ofta och målade bilar brukar ligga prick på hastighet eller lite snabbare om de inte är på utryckning. Skulle ju se snyggt ut om de låg strax under 30 km/h över gränsen som vi som inte vill förlora kortet (har inte hoj just nu).
kan delvis hålla med Ingel..så fort en polis visar sig på essingen på morgonen är det total kö...bakom den...och alla andra ligger exakt prick på 60-65 i alla andra filer.
Om din hoj nångång ligger uppochner där du parkerade den så var det inte jag...![]()
Biltema är dyrt och dåligt.haha ingen dum ide .. var hittade du reflextejpen ? Biltema ?
Kjellekåpa!
Men vad heter kåpan för bondpluskan på tanken?
Lika fult som Länsförsäkringars reflexväst...... Har du snott tejpen på nån snutbil?
Jo, som jag skrev i första inlägget,
det är inte snyggt alls.
Vilket inte var mening heller.
Jag testar och undersöker.
Var funkar, vad funkar inte?
Vad händer om man gör si eller så?
Forskning om man skall vara lite schnobbig!
Tejpen har jag köpt för hederliga skattade pengar.
Detta känns bra eftersom tjuvar inte verkar vara så poppis här på SH.
/e
En fransk forskare/professor har föreslagit att MC ska ha ett eget sorts sken på stålkastaren, så tejpen är redan död, men heder åt din vetenskapliga ådra.
du lär ju garanterat få fler ovänner i trafiken, din fitta.
Eventuellt en aningen förhastad slutsats.
Men som sagt, jag testar och filurar....yada yada yada
/e
Jag gillar att Engström är tebax..![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |