Fri konkurrens....

Kawasaki/Nils

Gammal nybörjare
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
Kawasaki Z 650 SR -81
Det var ett medelålders par där mannen alltid varit besviken på att kvinnan inte ville ställa upp på oralsex. Kvinnan fick höra talas om en groda som var helt fenomenal i sammanhanget och skaffade en sådan till sin gubbe och sa: Du kan väl sova i gästrummet i natt.....

Mitt i natten vaknade kvinnan av några konstiga ljud från köket och gick upp för att kolla. Där satt grodan på bänken med en kockmössa på sig och på golvet stod mannen naken på alla fyra och rotade i kastrullskåpet. När hon frågade vad han gjorde sa han: Det ska jag tala om för dig att kan den här grodan laga mat också då åker du tamefan ut!

Häpp!

Mer fredag

Kawasaki/Nils skrev:

:hihi

Mac walks into his bedroom with a sheep under his arm and says:
-"Darling, this is the pig I have sex with when you have a headache."

His girlfriend is lying in bed and replies:
- "I think you'll find that's a sheep, you idiot."
Mac says: - "I think you'll find I wasn't talking to you."

Kawasaki/Nils skrev:
Det var ett medelålders par där mannen alltid varit besviken på att kvinnan inte ville ställa upp på oralsex. Kvinnan fick höra talas om en groda som var helt fenomenal i sammanhanget och skaffade en sådan till sin gubbe och sa: Du kan väl sova i gästrummet i natt.....

Mitt i natten vaknade kvinnan av några konstiga ljud från köket och gick upp för att kolla. Där satt grodan på bänken med en kockmössa på sig och på golvet stod mannen naken på alla fyra och rotade i kastrullskåpet. När hon frågade vad han gjorde sa han: Det ska jag tala om för dig att kan den här grodan laga mat också då åker du tamefan ut!

Häpp!
:bow:bow:bow

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!