Fri från facket äntligen?

Menar ni seriöst att man inte får vara med i vissa fack ifall man öppet berättar att man röstar på ett visst parti? Tycker jag låter extremt sjukt om jag ska vara ärlig.

Menar ni seriöst att man inte får vara med i vissa fack ifall man öppet berättar att man röstar på ett visst parti? Tycker jag låter extremt sjukt om jag ska vara ärlig.
Det är inte speciellt många år sedan medlemskap i ett LO-fack innebar tvångsanslutning till Partiet.

Precis så. LO är inte eniga, Transport slänger ut - andra manar till dialog.

Demokrati är så kul när alla är överens nämligen. :banana

Passa er för att strunta i försäkring på motorfordon. Se till att bilen e avställd först!!

citat

"Vad händer om ditt fordon är oförsäkrat?
Om du inte har tecknat en trafikförsäkring blir du automatiskt rapporterad till Trafikförsäkringsföreningen och får betala en avgift. Avgiften är avsevärt högre än den premie du behöver betala för en ordinarie trafikförsäkring"

hämtat från http://www.vv.se/templates/page3____687.aspx

Passa er för att strunta i försäkring på motorfordon. Se till att bilen e avställd först!!

citat

"Vad händer om ditt fordon är oförsäkrat?
Om du inte har tecknat en trafikförsäkring blir du automatiskt rapporterad till Trafikförsäkringsföreningen och får betala en avgift. Avgiften är avsevärt högre än den premie du behöver betala för en ordinarie trafikförsäkring"

hämtat från http://www.vv.se/templates/page3____687.aspx
Bra, då vet vi. :3freak

Hur många månader tog det att bli utslängd från facket ?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg