Fri fart i norrort idag!

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
Inte riktigt kanske, men en jäkligt stor procent av polisverksamheten lär vara upptagna med Hans Majestäts besök i Täby och Danderyd.

Nu jävlar :yoparty

Såg att farbror blå har kontroll på södermälarstrand + att jag såg 3 olika civilare som hade stoppat bilar inne i stan... De är på g idag, iaf inne i stan :gnissla

// Linus

Rekommenderar att inte köra hej vilt. Speciellt inte idag. Norrortspolisen har sina vanliga kontroller trots kungabesöket i Täby.

Road rash är ett gammalt spel(sega fanns det till) där man körde motorcykel och försökte slå ned sina motståndare, hade man otur kom pappa polisen o svingade med batongen.

kul spel :)

Inte Road Rage då? Inte för att jag vet vilket spel det är men jallifall :näsblod

Har nämligen fått för mig att road rash* är jänkeslang för de svåra skrubbsår man får om man är squid o klotar iförd bara hjälm, t-shirt, jeans o trainers.

Nåja. Jag kanske bara är förvirrad... dags att jobba igen, ostkakan, grädden och hallonsylten har börja kicka in nu :tummenupp :D

*) rash=svåra utslag som kliar och ofta blöder

Inte riktigt kanske, men en jäkligt stor procent av polisverksamheten lär vara upptagna med Hans Majestäts besök i Täby och Danderyd.

Nu jävlar :yoparty

:tummenupp

just nu står det tydligen 4 bilar + 4-hjuling :va i arningerondellen och samlar pengar.
tidigare på dan stog de lite längre upp i området.

:tummenupp

just nu står det tydligen 4 bilar + 4-hjuling :va i arningerondellen och samlar pengar.
tidigare på dan stog de lite längre upp i området.

kungaparet har lämnat Täby för länge sen :fakta

Jag upplevde det iallafall som snutfritt :D

Inte Road Rage då? Inte för att jag vet vilket spel det är men jallifall :näsblod

Har nämligen fått för mig att road rash* är jänkeslang för de svåra skrubbsår man får om man är squid o klotar iförd bara hjälm, t-shirt, jeans o trainers.

Nåja. Jag kanske bara är förvirrad... dags att jobba igen, ostkakan, grädden och hallonsylten har börja kicka in nu :tummenupp :D

*) rash=svåra utslag som kliar och ofta blöder

det heter roadrash varför vet ja inte men kul vart d!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti