Freddie Spencer Racing school Las Vegas

FastFreddie5

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2007
Hoj
Honda CBR 600 RR-08, numer Elitidrottsman!
Den riktige Fastfreddie, Freddie Spencer har utbildningar för roadracingförare i Las Vegas. Är det någon som varit där? Sitter och funderar på att åka. Det går en tredagars kurs för club/professional riders den 18-20 februari. Man lånar allt på plats. Hojarna är CBR 600RR och man kör på Las Vegas Speedway. Det finns massor av filmer på youtube från kurserna och det ser kanon ut! För tre dagar inkl hyra av utrustning kostar det $3395 = drygt 21000:-, flyg har jag hittat för 7 000:- och hotellen i Las Vegas är överkomliga. Man bör klara hela turen för 35-38 000:- inkl allt. Är det någon som hänger med? Kolla in mer på www.fastfreddie.com

Hälsningar "Fusk fast freddie"

35-38 000 kr...tjaa...låter ju hyffsat billigt för en kurs. Vad jobbar du med om jag får fråga?

Istället för som halva svenska folket åka till Thailand över vintern låter väl detta roligare? Prova en vecka i alperna så blir inte det så väldigt mycket billigare det heller. Allt är en fråga om prioriteringar :-)

låter intr... har du kollad om det går teckna försäkring för personskada båda för dej o dom andra deltagarna tror knapast reseförsäkringen täckar. tänk om man ramlar o brytar typ benet det inte billigt i usa än vära att köra benet av någon annan kan kosta hur mycket som helst. kunne vära intr om jag får såld min kawa o att det går lösa försäkrings problemet. utrustning ska man nock ha med sej kostar 75 dollar bara repa skinstället

Hade varit grymt men jag tycker nog att 8 kursdagar med California Superbike School här hemma ger mer både kör och upplevelsemässigt för samma slantar.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph