Fredagstur allihop!

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
Vad sägs om att träffas upp, bra ställe är då donken i knalle :tummenupp för att köra en liten tur till Alingsås och ta en kopp kaffe ?

Lördag är ju lite dumt kanske men på Fredagen en eftermiddagstur, de flesta slutar väl lite tidigare ?

Någon som är på ?

Kanske kan vara tänkbart att åka med Er, om det blir ett gäng hojar..

åka lite hoj e ju alltid kul... men de vore ju kul då om de blev några stycken. känns som många knappt ställt på än, jag har redan passerat 100 mil:)

Man ser ju lite hojar ute, vart några på lugnets på Lördagen i alla fall så det borde ju finnas en del påställda.

...hmmm,verkar inte va många som e sugna på en åktur...

Vädret verkar ju inte bli någe vidare tyvärr :( Hade tänkt köra en massa nu när man är ledig...men men :huvet

synd för er !
inte för jag har hojen med mig men utanför hör jag hojjarna på motorvägen bara Vrålar förbi så abstinensen börjar bli FET ! med tanke på att bergmans har haft min hoj sen Vecka 6.

Mvh Mackan// Paris

Tråkigt med vädret :(
Solen skiner just nu men det är kallt fortfarande! Men som sagt det finns bara dåliga kläder.. för mig blir det en tur i alla fall!
Får väl se framåt kl 12-13.00

jodå,en liten tur får de allt bli iaf...träffas nere vid mcdonald´s i knalleland vid 1300tiden?

*/ ?>
Back