Fredagsträning STCC Falken?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Wiedeheim anordnar ju träning på torsdag men kommer det även vara nått på fredagen?

Don Quixote skrev:
Wiedeheim anordnar ju träning på torsdag men kommer det även vara nått på fredagen?

Det stod väl i startbekräftelsen vi fick hem på brev?
Jag har för mig att det kostade 650:- för två pass eller nått..

Vad trött jag blir på att jag aldrig får info om "tjuvträningen" på torsdagarna... :huvet Dags att skicka mail till herr JW!
Don Quixote skrev:

Quitte skrev:
Vad trött jag blir på att jag aldrig får info om "tjuvträningen" på torsdagarna... :huvet Dags att skicka mail till herr JW!

Hur svårt kan det vara att samla ihop mailadresserna :confused:

Pls. Någon. Vad har han snybben för mail så man kan få ta del av "public info for the selected" eller vad sjuttan man nu skall kalla det som försegår...

jorpes skrev:
Hur svårt kan det vara att samla ihop mailadresserna :confused:

Pls. Någon. Vad har han snybben för mail så man kan få ta del av "public info for the selected" eller vad sjuttan man nu skall kalla det som försegår...

På senaste förarmötet sades det ganska tydligt att ni som inte får alla dessa mail snarast ska kontakta Joakim och meddela er mailaddress :tummenupp

hur som helst har han joakimwiedesheim@swipnet.se

Eller så kan man läsa följande på STCC.SE, en sida om det svenska touringcarmästerskapet:

Testdag på Falkenberg 2005-06-23
Team Cawalli arrangerar test på Falkenbergsbanan torsdagen den 7 juli. Anmälan kan göras senast 29 juni till joakimwiedesheim@swipnet.se Planerade klasser om underlag finns MC, FF, FR, S60, S40, JTCC, Radical, STCC

Nä, just det. Svårare än så var det inte...

Don Quixote skrev:
Eller så kan man läsa följande på STCC.SE, en sida om det svenska touringcarmästerskapet:

Team Cawalli arrangerar test på Falkenbergsbanan torsdagen den 7 juli. Anmälan kan göras senast 29 juni till joakimwiedesheim@swipnet.se Planerade klasser om underlag finns MC, FF, FR, S60, S40, JTCC, Radical, STCC

Jamen jag fick ju i början...
Don Quixote skrev:

;) Det blev en ganska aggresiv ton i den här tråden *hehe*

Jaja, hur som helst...

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger