Fredagskväll

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Va pysslar alla med denna fredagskväll då? :confused:
Själv sitter jag här i sängen med den bärbara datorn i knäet.Skönt att kunna ta datorn med sig i sängen... *lat* Har lixom lite trist. Och inte e det nåt bra på tv´n heller...

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Själv sitter jag här i sängen med den bärbara datorn i knäet.Skönt att kunna ta datorn med sig i sängen... *lat* Har lixom lite trist. Och inte e det nåt bra på tv´n heller...

// Lena

Ikväll dricker man öl o tittar på svt varvat med sporthoj.com :tummenupp

Lilla_Tingeling skrev:

// Lena

Tv1 såklart. Har du missat det???? :yoparty

Edit: Fast datorn i sängen kan funka. Se bara till så att hårddisken snurrar på fullt varv så att hela skiten vibrerar = bra surrogat :D

funderar på att supa ner sig för att jobba en stund på morgonen och sen på kvällen imorgon... och på söndag för att sen börja en ny rolig arbetsvecka.
Menmen...

Maken glor på fula hårdrockare på tv, medan jag myser med en veckogammal underbar tös... :)

Bifogat

• alicia2dagar.jpg
    alicia2dagar.jpg
    11.3 KB · Visningar: 54
Skalman skrev:
Tv1 såklart. Har du missat det???? :yoparty

Edit: Fast datorn i sängen kan funka. Se bara till så att hårddisken snurrar på fullt varv så att hela skiten vibrerar = bra surrogat :D

Va juh inga bra band med på tv juh... Så då vill jag inte kolla...

Mmmm, inte helt fel att kunna ha datorn i sängen. Skönt att kunna sitta bekvämt när man har ont i rygg, axel och nacke... :tummenupp

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:

// Lena

Jag har haft en skitbra kväll....åkt slingerbulten med en på SH....så jävla bra körning :tummenupp

Livet leker.... :banana

BusNicke skrev:
Jag har haft en skitbra kväll....åkt slingerbulten med en på SH....så jävla bra körning :tummenupp

Livet leker.... :banana
Men inte med den snabbaste killen...

Mattias skrev:
Men inte med den snabbaste killen...

Nä inte med den snabbaste.....för de e ju.....DU... :Bugar

kanske får hänga med dig en annan dag....fast jag kommer sinka dig massor

du ska ju lära mig o uiiila

Träffade en gamal polare i stan...
Var på krogen o hoppa runt med trasig fot :kocko
Fanns INGA snygga tjejer alls där... (inte för att jag titta efter ngn, men en då...)
Tröttna efter tredje fulla bruden som skulle "snacka"... o åkte hem (till SH :tummenupp en trygg plats i livet)

.../Yoshi

Min fredagskväll var på väg att sluta i sängen vid 21-tiden efter att ha grillat och druckit bira. Men jag fick lite extra energi och drog ut på krogen m en polare :banana Det var lugnt & städat men värre blir det ikväll;)

Jag hade världens roligaste fredagskväll... Jobbade 06:30-18:30, kom hem, badade, spelade lite X-Box och tittade lite halvt på Kär i karriären som gick igår på TV3. Sedan somnade jag i min sambos knä vid 22:30 och då vart det dags att gå och lägga sig. :D För idag jobbar man igen, och imorgon också för den delen......... :banana

Jag gosade med vårat nya husdjur, en skäggagam vid namn Svinto. Sen somnade jag vid 23 tiden för att stiga upp som en nyutsprungen ros vid 05.00. Wheelade lite på Liljeholmsbron och forsatte färden på två hjul när jag svängde in på Hornsgatan. Nu är man på jobbet. Får ta stående lunch och kan inte ens gå på toa. Kollegan är hemma och sjuk. Tur att man har sällskap av alla bullar och bröd iallafall, sitter fint när det kurrar i magen.

Jag drack på tok för mycket sprit och spelade alldeles för hög musik... Spelade så högt att brandvarnaren trillade ner... undrar om mina grannar tycker om mig?

:fyllisar

Thundercat skrev:
Jag drack på tok för mycket sprit och spelade alldeles för hög musik... Spelade så högt att brandvarnaren trillade ner... undrar om mina grannar tycker om mig?

:fyllisar

Det beror väl på vad dom har för musiksmak... ;)

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!