Fredagsgazz

Plankstek??Vilken skitmat.:mad: ...Här blir det foundu eller hur det stavas... Första ölen är redan nere..tack för en trevlig eftermiddag..ser framemot fler..men då kanske du kan ha GPS??:tungan

Äh va faan!! Hade du fått för frugan så hade du också suttit och käkat plankstek!:arsele :D Det blev en rolig runda som ni missade!

De tre musketörerna som aldrig bangar fighten, izor, ^WickeD^ och Ocean:yoparty

Last edited:
Äh va faan!! Hade du fått för frugan så hade du också suttit och käkat plankstek!:arsele :D Det blev en rolig runda som ni missade!

De tre musketörerna som aldrig bangar fighten, izor, ^WickeD^ och Ocean:yoparty

Jag får nästan allt jag vill..O nu ska jag snart få något ni inte får..:tuttar
Inte av min fru iallafall:D

Då var det dags för ett nytt Fredagsgazz om vädret tillåter. MC-huset öppnar kl. 10 och har öppet hus :)

Vi som är morgonpigga börjar dagen med frukostbullar hos mig kl. 0830 :banana sen sticker vi till MC-huset och tittar på alla najsiga erbjudanden!:yoparty

Sen GAZZAR VI JÄRNET!!!!!!

Då var det dags för ett nytt Fredagsgazz om vädret tillåter. MC-huset öppnar kl. 10 och har öppet hus :)

Vi som är morgonpigga börjar dagen med frukostbullar hos mig kl. 0830 :banana sen sticker vi till MC-huset och tittar på alla najsiga erbjudanden!:yoparty

fan vad du är jobbig jag kommer 7:20 :D
vet du inte hur man skapar en ny tråd :rofl
skriv up :banana jag kommer :Rockbanan

Måste vi köra hoj? Kan vi inte köra bil? :gnissla

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP