Fredagsgazz från Svedala 17.55 13/5

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Fredagsgazz från Svedala 17.15 13/5

Träffas på Mcdonalds i Svedala 17.15 för omedelbar avfärd, vi kör i raskt tempo på små skitiga krokvägar och tränar på knäskrap, alla som kan hålla ett bra tempo och ändå köra med insidan är välkommna, max 8 st och först till kvarn gäller.

1. GSXR1100R & Cat
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Fullt

Last edited:
micke har ju sakt att han ska hålla "bra" tempo och knäskrapa så jag får ta i o gasa fullt/bromsa sent om jag ska komma ifatt den galningen....

BrInK skrev:
micke har ju sakt att han ska hålla "bra" tempo och knäskrapa så jag får ta i o gasa fullt/bromsa sent om jag ska komma ifatt den galningen....
Jaha nu skrämde du bort resten då, solen skiner och puckarna är påsatta :banana

Om ingen vågar åka med så kör vi själva, jag kollar på tråden 17.00 och sen drar vi.

ja jag pallar inte stressa, känns bättre att ta de lungt och dra till lilla torg istället....jag menar det e juh fredag :öl

Jag vågar inte köra så fort med min cykel, för då spricker säkert motorn. Men på lördag får jag en ny motorcykel, då blir det en annan femma!

jag kommer.men vi får se om jag klarar hänga på risken e väldigt lite men då får jag ju vika av. :( o köra för mig själv :mad:

gsxrtobbe skrev:
jag kommer.men vi får se om jag klarar hänga på risken e väldigt lite men då får jag ju vika av. :( o köra för mig själv :mad:
Vi kör redan 17.15 eftersom vi är klara med allt nu, vi kör förbi och kollar om du är där, orkar inte vänta :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Vi kör redan 17.15 eftersom vi är klara med allt nu, vi kör förbi och kollar om du är där, orkar inte vänta :tummenupp
fan ochså jag fick för mig du skrev 17.55.jag var där men ni hade väl redan stuckit ut o kört.ber om ursäkt :kocko

Kurt skrev:
Jag vågar inte köra så fort med min cykel, för då spricker säkert motorn. Men på lördag får jag en ny motorcykel, då blir det en annan femma!
gör som jag .... krasha den fort så blipper du bry dig om skicket sen .......

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8