~Settan~
Bjärven -det är jag!
blizzer skrev:2324745fram med länken då![]()
Samma som i http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=128831

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blizzer skrev:2324745fram med länken då![]()

rogga R6 skrev:2324781e det där inte en volvo reklam från början![]()
jo fan jag hoppade till men långt i från att skricka blev lite besviken![]()

~Settan~ skrev:2324790A ja, det var bara för att du var beredd ju. Hade du varit oförberedd hade du inte varit så nosig![]()
![]()

floodi skrev:2324809schyssscchhh!!!!! på dig... nu är du lite nosig....
![]()
![]()

rogga R6 skrev:2324810okej då kanske satt o ventade litepå att bli skrämd
![]()

~Settan~ skrev:2324813Mmm.. jag är född sån, nosig
![]()
~Settan~ skrev:2323033En faktiskt allvarligt menad fundering, kan man bli så rädd/överraskad/skrämd att man avlider? (Jag bortser då från folk med kasst hjärta.)
Kollade nämligen på en länk precis, koncentrerad som fan och givetvis skruvade jag upp volymen för att höra vad de sa. Plötsligt dyker självaste satan upp (eller nåt) och vrålar utav bara h*****e. Jag skriker med min hjärtskärande discantröst fyra gånger så högt, skrämmer slag på sambon som hoppar en halvmeter -samtidigt som jag skruvar volymknappen på fel håll...
Jag brukar ytterst sällan gå på dessa "skräm-ihjäl-folk-länkarna" men nu åkte jag dit så det skrek () om det. Det var då min fundering kom.
Vågar man ge en sådan länk till någon annan? På allvar? Jag funderar på fullaste allvar att jag kanske blir skyldig till dråp eller nåt. Hemska tanke.

Nova skrev:2325242För att bli dömd för dråp så krävs uppsåt och det har du väl inte när du skickar lämken?Möjligtvis kan vållande till annans död bli aktuell men det tror jag blir svårt att bevisa
![]()

Vilken tråd var det?Nisse Järnet skrev:2325268Hahaha börja inte nu igen![]()
![]()
~Settan~ skrev:2325398Just det! Vållande till annans död heter det! Det var det jag tänkte, men skrev dråp eftersom jag inte kom på den andra "termen".![]()
Fyfan jag satt och undra när skiten skulle komma ändå bet jag mig tungan så jag börja blöda.~Settan~ skrev:2325414Bu!![]()
Funkade det?
-PLM- skrev:2325507Läste också reportaget i illustrerad vetenskap. Tror det var nåt år sen.
Finns flera exempel på fullt friska människor som dött av skräck. Tror dock det krävs mer än en skrämsellänk på datorn![]()
För jävlar, jag blir ju fan skrämd av lisebergs pandavisionfilm som visas på maxima... |
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|