Fredagsbus 13/5

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Om någon känner för att sköra och gazza/busa lite vid 1330-14 fram till 1530 så ring mig så samlas vi på statoil staffanstorp.

Medel till högt tempo men jag väntar lite ibland på långsammare .... men inte snigelfisar :tummenupp

0705206481 svarar jag inte så SMSa när du kan köra. Glöm inte och avsluta SMSet med ditt namn/nick.

Mr K skrev:
Om någon känner för att sköra och gazza/busa lite vid 1330-14 fram till 1530 så ring mig så samlas vi på statoil staffanstorp.

Medel till högt tempo men jag väntar lite ibland på långsammare .... men inte snigelfisar :tummenupp

0705206481 svarar jag inte så SMSa när du kan köra. Glöm inte och avsluta SMSet med ditt namn/nick.

Sluta nuu.. skaffa dig ett jobb föö hevete! :mad:

hauta o sitta på jobb när det är sol ute!! :huvet

Ingen verkar sugen .... då sticker jag ut och vurpar själv ..... ring om du vill möta upp ........

Rätt åt er alla som måste sitta inne när solen är framme .... muhahahahaha ......

Tankade precis ...... 15,7l på 17,1 mil = 0,92l/mil ....... måste öka lite .... 0,95 ska det ligga på ... då har man roligast ....

Mr K skrev:
Ingen verkar sugen .... då sticker jag ut och vurpar själv ..... ring om du vill möta upp ........

Rätt åt er alla som måste sitta inne när solen är framme .... muhahahahaha ......

Tankade precis ...... 15,7l på 17,1 mil = 0,92l/mil ....... måste öka lite .... 0,95 ska det ligga på ... då har man roligast ....
Du har ju inte kört än :kocko

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back