Fredagsöl!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Japp! Fredag, då är det dags för :öl har pratat med M:et och vi ska höras ute sedan, är det någon mer som är på? Zeel:an och Reed:an kanske ? :rock :rock
 
Inte omöjligt att jag dyker upp, trodde först att jag skulle snickra lite här hemma men fick inga grejor att snickra med.
Ska ta en powernap nu, sedan kan det vara läge att öla lite.
Vart tar ni vägen?
 
Kongo skrev:
Japp! Fredag, då är det dags för :öl har pratat med M:et och vi ska höras ute sedan, är det någon mer som är på? Zeel:an och Reed:an kanske ? :rock :rock

zäälen har fått hem gotländskan till Uppsala ikväll, så han blir nog hemma ikväll skulle jag tro :D :tuttar :kär :slicka :brynad
 
Nalken skrev:
Inte omöjligt att jag dyker upp, trodde först att jag skulle snickra lite här hemma men fick inga grejor att snickra med.
Ska ta en powernap nu, sedan kan det vara läge att öla lite.
Vart tar ni vägen?
Ring!(du vet var numret står!) Först är vi hemma hos mig sedan vet jag inte, du är välkommen hit oxå om du vill!
 
Re: Re: Fredagsöl!

Tinatjejen skrev:
zäälen har fått hem gotländskan till Uppsala ikväll, så han blir nog hemma ikväll skulle jag tro :D :tuttar :kär :slicka :brynad

tack tina för infon...

kongo: det blir en "Lugn" hemmakväll för mi idag.. *s*
/z
 
Re: Re: Re: Fredagsöl!

zeal skrev:
tack tina för infon...

kongo: det blir en "Lugn" hemmakväll för mi idag.. *s*
/z
He,he... Akta så inte "Monsterrauken" vaknar till liv.. "Naj, däj skolle int vare trejvlit!" Eller kanske ändå!
 
kongo så vad var planerna för kvällen?
Jag är alltid på om det vankas bira!
Dvs om jag har pengar till det : )
 
Re: Re: Re: Re: Fredagsöl!

Kongo skrev:
He,he... Akta så inte "Monsterrauken" vaknar till liv.. "Naj, däj skolle int vare trejvlit!" Eller kanske ändå!

man vet aldrig ... man vet aldrig .. :=)

men går på ölen imorgonkväll istället. ;)
toka hälsar :hej

ni får ha det så sköj..
/z
 
Åkte förbi pumpen för en timma sedan med Daytonan men inga hojåkare där inte! Dricker ni sprit istf att åka hoj??? Hursomhelst, nu sitter man här och kollar Sporthoj med en virre... :p
 
Tackar, Kongo, för en skoj kväll.... Måste göras om tycker jag.. hehe... Men då utan mig som chafför... :rock

/ toka
 
tack för en trevlig kväll ! *s*
/z
 
zeal skrev:
tack för en trevlig kväll ! *s*
/z
*Host* man fick allt lite ont i hårfestet iaf...

Men inte så man inte kunde åka lite...Har varit ute på Lunda med Yammaretta och Niqlaz och träffade på en massa andra galningar från sthlm, kul som fan, Yammaretta åkte på slangen och jag tryckte upp Hojen så mätaren visade 299km/h 3gr! :rock :rock
Niqlaz stod och posade och tittade på de andra som var RIKTIGT duktiga!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top