Fredagsöl igen!!!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Japp, hemma hos mig 19:00 blir det :fyllisar :yoparty :fyllisar :yoparty :fyllisar

Sedan blir det ner på "byn" och ÄNNU mera :fyllisar

De som kommer hitills är:

Kongo (nähe... :rolleyes: )
Reedan
Ninjanurse
Robbi Mille R
Mårten
Chrille

Sedan nere på byn så aka vi möta upp M:et och Yammaretta som hade andra fester innan...

Ring om ni vill dyka upp!
Alla välkommna så klart :tummenupp
 
Last edited:
Jag ska oxå festa!!! (tror jag iallafall... om inte vännerna bangar!!!) Var ska ni sen då? Vore ju kanon att träffa på er!!!!!!
 
Jag ska skåp-supa här hemma i min ensamhet... Men i morrn blir det party i storstan! :)
 
Själv är jag en aningens kraxklen men ansluter mig nog till den nobla fylleskaran senare under kvällen, ska värma lite på nån nation. :fyllisar
 
NU är jag åxå hemma! en helt ok kväll!
Först jag vet inte hur många öl på Orvars/Norrlandx sedan News och sedan Burgarkungen..
Nu vatten hos Nicklas!
Snart! mycket snart sömn hos Nicklas :)
Imorgon mer fest.. men först sömn...zzz zz zzz
 
Nalken skrev:
NU är jag åxå hemma! en helt ok kväll!
Först jag vet inte hur många öl på Orvars/Norrlandx sedan News och sedan Burgarkungen..
Nu vatten hos Nicklas!
Snart! mycket snart sömn hos Nicklas :)
Imorgon mer fest.. men först sömn...zzz zz zzz
Japp, hemma i husvärmen!
Trevligt blev det ikväll. Började med att ha lite skoj med jobbet.
Skåpade ut övriga deltagare i bowling :yoparty
Tryckte i mig åt h....e för mycket Taco (fortfarande mätt)
Avslutade förkrökeriet med ölprovning innan det var dags att möta upp gänget på stan!!!!
Nu återstår bara vattnet....
 
Kongo blev Aprak... är "bakfoll som saatan" Nu ... :zpy

Kul som fan var det iaf INNAN vi gick ut.. Att Ninjanurse var ett sådant metalhead!! :yoparty ! Moose skulle ju komma , men kom aldrig, var blev du av?
 
Kongo skrev:
Kongo blev Aprak... är "bakfoll som saatan" Nu ... :zpy

Kul som fan var det iaf INNAN vi gick ut.. Att Ninjanurse var ett sådant metalhead!! :yoparty ! Moose skulle ju komma , men kom aldrig, var blev du av?

FÖRLÅT!! :(
jag å mia kom på att vi inte hade någonting att ta med oss å dricka.. :huvet :huvet

så vi åkte ner själva å inväntade M:et..

Men nästa gång så ska jag ha lite mer framförhållning å köpa öl å allt som hör till..
 
NinjaNurse skrev:
You bet! Och ikväll är det jag och Kongo som bangar huvuden till Machine Head :banana :yoparty (jag och Kongo)...


Ha så jäkla skoj ikväl! !!!!
gårdagen var det inget fel på!
bra jäkla konsert med Helloween!!! :rock
/z
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top