Fredagen den 13:e!!!

Iceman1975 skrev:
Nån som haft otur?
Måste ju finnas många vidskepliga på detta forum.. :rolleyes:

/Lännström

Började med att försova mig... sen bara fortsatte de, o dagen har knappt börjat.. :(

Jag ska med polarn till stan. Han ska fortsätta på sin tatuering:crash tatuerarn kanske hostar till:hihi

Se upp för Mr. Vorhees.... :eek:

Bifogat

• Vorhees.jpeg
    Vorhees.jpeg
    28.5 KB · Visningar: 155
Det här blir en skitbra dag. Det är för fan fredag, veckan är slut. Man kan sitta hemma och göra ingenting istället för på jobbet. =)

Finns väl inget som säger att jag skulle ha mer otur idag än någon annan dag? eller?

Enda jobbiga var att ena hörluren gick sönder imorse. Musikfreak som jag är sög det verkligen pung när man sitter på t-banan/bussen och inte orkar höra på allt brus. Men vi får väl se, sista dagen idag på praktiken.
Ska fika sockerkaka tills vi spricker.

Tänkte försova mig så jag slapp första lektionen men 5 minuter innan den börjar (fysik) så ringer min kompis och säger att jag borde komma för det är lab. Eftersom jag får 25% poängavdrag i slutbetyget om jag missar en enda lab till (lång historia) så blev det till att springa som en skållad gnu genom hela stan för att komma 15 minuter sent och få en utskällning.

Men annars har dagen varit fin. :)

Helt tvärtom dag! Inga köer på väg till jobbet fast jag åkte mitt i rusningen och ingen har gjort mig förbannad på jobbet än heller(!) Oturen börjar kanske efter lunch.. :3freak

Bikerbitch skrev:
Enda jobbiga var att ena hörluren gick sönder imorse. Musikfreak som jag är sög det verkligen pung när man sitter på t-banan/bussen och inte orkar höra på allt brus.

Jasså??? Man kanske ska ha sönder en hörlur då :banana

Fredag den 13:e är min turdag, fick min 80 kubikare den dan. Har hänt massa annat bra fredagar den 13:e också. 5 minuters jobb och 6.55 timmars surf på jobbet är ju inte heller fel.

Fick nog rätt kasst reslutat på ett svenska prov jag precis skrev.. Men det kanske inte beror på dagen.. Men i slutet av veckan är man ju trött så man inte orkar plugga :3freak

Jag har för mig att jag sett statistik på att när den 13e inträffar på en fredag är det MINDRE olyckor än andra dagar... Alla kanske stannar hemma :D

Idag ska man inte ringa försäkringsbolagen ....

Som tur är så är jag inte vidskeplig, men å andra sidan har jag haft en jävulsk oflyt sissta tiden, och som pricken över i:t så tar det slut på ett 2årigt förhållande. Känns som jag ligger mitt i ett oturs-kvartal :huvet :huvet . Har iof äntligen råd att skaffa hoj!!! :lol , men om man måste flytta till ett sunkigt studentrum mm så kan det bli drygt att husera den.

Har en ploare som är född fre 13:e...det kanske är en otursdag när det kommer till kritan ändå :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT