Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr Helmut skrev:Du är nog vuxen, ska man vara serigös är det ju inte bara utsidan då![]()
Tycker du startar en tråd, har du en brud för hon är snygg eller för hon är bra som person(insida)?

GSXR1100R skrev:För att kolla om det stämmer så bokade jag tandläkaren och Bes.av bilen till idag, inga hål i tänderna och bilen gick igenom trots att den börjar bli skabbig.
810:- + 300:- kostade det men jag känner mig glad och nöjd att kunna bevisa att fredagen den 13:de inte skulle vara en olycksdag.
Mavve skrev:Någon som vet om det finns försäkring för sånt?
korvgubbe skrev:Du får nog tyvär inte en spänn från försäkringsbolaget. För att man ska få något av dem brukar det krävas att det stjäls och att du dessutom SER/upplever stölden...(alltså ser när tjuven stäl)..
Jag försökte få pengar för min stulna digitalkamera men det var lönlöst..
Nu ska jag kröka 

Att inte hitta på något på en hel dag blir man ju tokig av.Kia skrev:Just nu kan jag inte komma på att nåt hemskt skulle ha hänt mig just fredagen den 13. Men det känns ändå onödigt att chansa. Lika bra att inte göra mer än absolut nödvändigt bara utifall... Sen är det ju en himla bra ursäkt för att få stanna i sängen under täcket en hel dag åxå.![]()
![]()
Neanderthalaren skrev:Att inte hitta på något på en hel dag blir man ju tokig av.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |