Fredagen den 13:de en myt

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
För att kolla om det stämmer så bokade jag tandläkaren och Bes.av bilen till idag, inga hål i tänderna och bilen gick igenom trots att den börjar bli skabbig.

810:- + 300:- kostade det men jag känner mig glad och nöjd att kunna bevisa att fredagen den 13:de inte skulle vara en olycksdag.

GSXR1100R skrev:
För att kolla om det stämmer så bokade jag tandläkaren och Bes.av bilen till idag, inga hål i tänderna och bilen gick igenom trots att den börjar bli skabbig.

810:- + 300:- kostade det men jag känner mig glad och nöjd att kunna bevisa att fredagen den 13:de inte skulle vara en olycksdag.

Myth busters :tummenupp

GSXR1100R skrev:

Jag körde upp privat för tung motorcykel med en 750 SS och gjorde garagesväng (mkt olämplig hoj till det ändamålet) och fick mitt körkort fredagen den 13:e för ett par år sedan. Så det är ingen olycksdag för mig heller, tvärtom.

Mackz skrev:
Jag körde upp privat för tung motorcykel med en 750 SS och gjorde garagesväng (mkt olämplig hoj till det ändamålet) och fick mitt körkort fredagen den 13:e för ett par år sedan. Så det är ingen olycksdag för mig heller, tvärtom.

Jag beställde en Honda cbr 1000rr -2006 idag och de gick bra... :banana

När jag satte hårtorken i vägguttaget i morse slutade det med en smäll och gnistor, sen gick som tur var säkringen. Så det började bra... Hittills har resten av dagen inte ställt till nåt mer. Systeminstallation ute hos kund gick bra (men jag svarar inte i eftermiddag om dom ringer :3freak ). Annars är väl tipset att aldrig börja på nåt nytt projekt en fredag eftermiddag. Det slutar aldrig bra. Det gäller dock alla fredagar, inte bara den 13:e

Ingen Olycksdag

Idag är ingen olycksdag, det är en helt okej dag ; 20:e Knut och granen kastas ut. Jag har även födelsedag idag, ett mörker är förstås att jag blir ett år äldre, fast i och försig så märks det inte mer än på pappret tror jag.
Grattis till mej själv...Hat bra..Nettan

Nettan skrev:
Idag är ingen olycksdag, det är en helt okej dag ; 20:e Knut och granen kastas ut. Jag har även födelsedag idag, ett mörker är förstås att jag blir ett år äldre, fast i och försig så märks det inte mer än på pappret tror jag.

Grattis! :banana Du vet väl att kvinnor åldras inte, de blir bara bättre.. :tummenupp

Nettan skrev:

Grattis :tummenupp
Och man är faktiskt aldrig äldre än man gör sig. Sådeså!

Markus skrev:
Någon som hört uttrycket som börjar:
Man ska inte ropa hej, utan fy fan...

Går den så ? :rolleyes:

För 7 år och 3 månader sedan så blev jag tillsammans med min sambo, och det var fredagen den 13:de. Så jag anser inte direkt heller att det är någon otursdag.
Men det är ju bara att tänka efter, om du upptäckte att du har en jävla massa mer tur den dagen, skulle du säga det till alla eller skulle du behålla hemligheten för dig själv? Kanske dra till med en liten lögn och säga att men bör hålla sig hemma den dagen eftersom man har en himla otur den dagen ;)

Hinkas skrev:
För 7 år och 3 månader sedan så blev jag tillsammans med min sambo, och det var fredagen den 13:de. Så jag anser inte direkt heller att det är någon otursdag.
Men det är ju bara att tänka efter, om du upptäckte att du har en jävla massa mer tur den dagen, skulle du säga det till alla eller skulle du behålla hemligheten för dig själv? Kanske dra till med en liten lögn och säga att men bör hålla sig hemma den dagen eftersom man har en himla otur den dagen ;)

är hon snygg då eller?:pannkyss

Visa kanske har otur andra tur

Mr Helmut skrev:
är hon snygg då eller?:pannkyss

Visa kanske har otur andra tur

Nu ska jag vara såhär vuxen och säga att det inte bara är utsidan som räknas :)
Obs, ingen pik mot att hon skulle vara ful.

2fast4hjo skrev:
:confused: nej....(man fyller väl bara 13 en gång :huvet )

(Kommer ihåg detta då min mor avled i cancer när jag var 13)

Ja, men du kan ju vara 13 i detta nuet :hihi

Förlåt, ska sluta vara dryg. :tomten

Jonathan skrev:
Nu ska jag vara såhär vuxen och säga att det inte bara är utsidan som räknas :)
Obs, ingen pik mot att hon skulle vara ful.

Du är nog vuxen, ska man vara serigös är det ju inte bara utsidan då :rolleyes:

Tycker du startar en tråd, har du en brud för hon är snygg eller för hon är bra som person(insida)?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg