Fredag?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Näe, nu var det för länge sedan det var en fest tråd så:

:fyllisar Ska fira lite med Metropolis efter hans radioshow nu på fredag, nån som vill joina? :yoparty vore nice om vi blev ett gäng som kan snacka hoj, ljuga och :öl!
---------------------------------------------------------------------------
För er som är lite YNGRE (Sorry nalken) så kan ju det här vara något på lördag istället, kom och sjung och gör bort er!

(Ni kan ju gissa vem "den legendariske vaktbjörn" är.. :rolleyes)

(EDIT:Ville lägga upp bilden direkt och ingen jävla länk..Veti fan.. : :kocko )
 

Bifogat

  • newsclub_l%F6r_29nov.gif
    newsclub_l%F6r_29nov.gif
    29.1 KB · Visningar: 72
Last edited:
Menade du såhär?
Synd att man måste jobba när man äntligen skulle slippa fjortisarna.. :D
 

Bifogat

  • newsclub4.JPG
    newsclub4.JPG
    21.4 KB · Visningar: 48
Nalken skrev:
Finn ett fel med min och Kongos bild..

Ja, den såg jag ju direkt (någon anledning skulle det ju finnas till att du lade upp den :) ) - blir inget kul om man berättar det... :7peta
 
TomK skrev:
Ja, den såg jag ju direkt (någon anledning skulle det ju finnas till att du lade upp den :) ) - blir inget kul om man berättar det... :7peta


hmm jag trodde ingen hade ork att klicka upp Kongos bild bara..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top