Fredag !

campar skrev:
Farligt o farligt, om jag förstått det rätt så är det som händer att antibiotikan inte fyller sin funktion.....kanske du åker på en kur till! =)

Som jag har fått det förklarat av en mer liberal läkare (detta gällde pennicilin). Det gör inget om du krökar åtminstonde inte för medicinens effekt. Detta var något som sades för att få folk att kröka mindre på det hela taget.

[/SIZE]
loser skrev:
Som jag har fått det förklarat av en mer liberal läkare (detta gällde pennicilin). Det gör inget om du krökar åtminstonde inte för medicinens effekt. Detta var något som sades för att få folk att kröka mindre på det hela taget.

Skulle vilja veta vilken läkare det är !! :kocko

:fakta
Metanol = alkohol slår ut pennicilin men det är inte farligt att blanda (vilket vissa säger)

:kulspruta mig om jag har fel !!

// TOK :fyllisar

Klart de e fest idag... :hihi , ska snart träffa polarna å dricka ÖL... :fyllisar

Silverryggen skrev:
Var nere på Calle (www.calle.dk) i tyskland förra helgen å bunkrade 8 flak öl och 5 liter sprit.. 8 flak=500:- 5 liter finsprit= 720:-
Gissa vad jag ska göra ikväll.....??

Hehehihi...

Handlade du i tyskland eller i danmark? Skicka iväg ett pm till mig om vart man handlar bäst och hur man går tillväga. Vi ska nämligen dra till tyskland snart och inhandla lite grejjer....

TokJohan skrev:
[/SIZE]

Skulle vilja veta vilken läkare det är !! :kocko

:fakta
Metanol = alkohol slår ut pennicilin men det är inte farligt att blanda (vilket vissa säger)

:kulspruta mig om jag har fel !!

Orkar inte leta rätt på kulsprutan... Det är sant att det inte är farligt att blanda och att alkohol slår ut pennicilin, men det är däremot farligt att dricka metanol... Metanol brukar kallas träsprit för det mesta så drick inte det... :hihi

Editering: Ikväll är det fest! Dansa på högtalare kanske? :banana :fyllisar

Ikväll blir det rundgång i göteborg
lagom fylla hoppas jag imorgon
den som lever få se :banana :banana :banana

TokJohan skrev:
Om jag bjuder då blir det som vanligt........ :4skrika .... FULSPRIT..... :hihi

Den är ju ändå den bästa :död

Just nu spelar det ingen roll om spriten är ful eller snygg... ALLT blir ju snyggt med tillräckligt mycket sprit, så då kanske spriten oxå blir det... eller..... Äh... jag behöver nog ingen sprit ikväll.... :dummer

/Fröken "fuckvadtröttjagärpåattvarastudent"

Fredag, Dagen DDDD..

Dagen Då Dunkarna Dräneras... med andra ord... supa supa supa!!!

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...