Mr Ks Syrra
Snart är det över........
Äntligen fredag!!!!!!
Några historier kan väl pigga upp??

- Vad gör du?
- Sätter upp en parabolantenn.
- Den liknar ju ett vanligt dassalock.
- Jo, men nån skitkanal tar den väl ändå in.

Det var en bajskorv som åkte in till stan en fredagskväll och där såg han en kompis och sa:
- Följ med, jag ska ut och röja lite.
Hans kompis följer med. Lite senare ser de en bajskorv till och ber honom också följa med och till slut blir de ett helt gäng. Efter en stund kommer det fram en diarré till det här bajskorvsgänget och frågar om han också får vara med, då säger ledaren för bajskorvsgänget så här:
" Dra, det är bara hårdingar som får vara med."

I en liten by i nordligaste Lappland fanns en så kallad "ljugarbänk" där folk satt och pratade och diskuterade allt mellan himmel och jord.
En dag satt två lapp-gubbar på bänken, dom sa inte så mycket, lappar brukar inte göra det.
Efter en stund sa dock Enok till Johnne:
- Hör Du, va´ tyck´ du ä´ bäst, runk´ eller pipp´.
John funderade en lång stund sen sa han:
- Jo, hä´ skull´ väl va´ pipp´ då, en få´ ju träff´ fölk!

De två adliga bröderna från södra Sverige hade smakat litet på flaskan en varm sommarkväll.
Vid ett tillfälle då naturens behov kallade på de bägge grevarna när de strosade runt ute i trädgården till släktens herrgård, sade den ena till den andra:
-ehem.. ehem..., kära broder, har... bror någonsin haft samlag med en av de där vackra exotiska negresserna?
Den andre brodern blev något stött av den känsliga frågan, men efter en stunds betänkligheter med djupt rynkad panna svarade han slutligen:
-Nej... kära bror, men jag har onanerat med en svart handske en gång!

Två jägare betalade en nyutexaminerad pilot för att flyga dem till norra Sverige för att jaga älg. De var ganska duktiga och lyckades skjuta sex stora älgar.
När de skulle lasta in älgarna i flygplanet så protesterade piloten:
- Det här går aldrig. Ni kan bara ta med er fyra älgar, annars kommer vi att störta!
- Nejdå, svarade den ene jägaren, förra året sköt vi sex älgar och piloten lät oss ta med allihopa då.
Till sist gick piloten med på att ta alla älgarna ombord.
En halvtimme efter start orkade planet inte mer och de kraschlandade mitt i ödemarken. När de klättrade ut ur flygplansvraket frågade piloten:
- Vet ni var vi är någonstans?
- Jag tror det, svarade den andre jägaren. Det var här vi störtade förra året.
Trevlighelg!! 

med eller utan

Några historier kan väl pigga upp??

- Vad gör du?
- Sätter upp en parabolantenn.
- Den liknar ju ett vanligt dassalock.
- Jo, men nån skitkanal tar den väl ändå in.

Det var en bajskorv som åkte in till stan en fredagskväll och där såg han en kompis och sa:
- Följ med, jag ska ut och röja lite.
Hans kompis följer med. Lite senare ser de en bajskorv till och ber honom också följa med och till slut blir de ett helt gäng. Efter en stund kommer det fram en diarré till det här bajskorvsgänget och frågar om han också får vara med, då säger ledaren för bajskorvsgänget så här:
" Dra, det är bara hårdingar som får vara med."

I en liten by i nordligaste Lappland fanns en så kallad "ljugarbänk" där folk satt och pratade och diskuterade allt mellan himmel och jord.
En dag satt två lapp-gubbar på bänken, dom sa inte så mycket, lappar brukar inte göra det.
Efter en stund sa dock Enok till Johnne:
- Hör Du, va´ tyck´ du ä´ bäst, runk´ eller pipp´.
John funderade en lång stund sen sa han:
- Jo, hä´ skull´ väl va´ pipp´ då, en få´ ju träff´ fölk!

De två adliga bröderna från södra Sverige hade smakat litet på flaskan en varm sommarkväll.
Vid ett tillfälle då naturens behov kallade på de bägge grevarna när de strosade runt ute i trädgården till släktens herrgård, sade den ena till den andra:
-ehem.. ehem..., kära broder, har... bror någonsin haft samlag med en av de där vackra exotiska negresserna?
Den andre brodern blev något stött av den känsliga frågan, men efter en stunds betänkligheter med djupt rynkad panna svarade han slutligen:
-Nej... kära bror, men jag har onanerat med en svart handske en gång!

Två jägare betalade en nyutexaminerad pilot för att flyga dem till norra Sverige för att jaga älg. De var ganska duktiga och lyckades skjuta sex stora älgar.
När de skulle lasta in älgarna i flygplanet så protesterade piloten:
- Det här går aldrig. Ni kan bara ta med er fyra älgar, annars kommer vi att störta!
- Nejdå, svarade den ene jägaren, förra året sköt vi sex älgar och piloten lät oss ta med allihopa då.
Till sist gick piloten med på att ta alla älgarna ombord.
En halvtimme efter start orkade planet inte mer och de kraschlandade mitt i ödemarken. När de klättrade ut ur flygplansvraket frågade piloten:
- Vet ni var vi är någonstans?
- Jag tror det, svarade den andre jägaren. Det var här vi störtade förra året.
Trevlighelg!!

med eller utan