Fredag den 13:e

Miss_Orchidee skrev:
välte med min älskling idag! skulle köra upp på altanen typ, å kom lite snett.,...fan va fel d blev... :4skrika

sen på jobbet så först gick jag in i polisen som stod i kön, snubblade på personen framför och slog i huvudet i pommes frite fritöserna och gjorde sönder soppskyffeln samtidigt.... :huvet :mad: :4skrika

som om inte det vore nog så fyller lillbrorsan år imorgon...15 år och moppe kåt som bara den... :hihi och ja fick inte ledigt imon heller......mamma och mormor mfl, kommer hänga efter mig med :machinegu om jag inte löser det unmder natten eller tidigt imorgon!! :brinnerup

pojkvännen är ute och super och jag sitter framför datorn och halvsover....värre kan det inte bli tror jag... jo jag kunde totalkvaddat min hoj...(hemska tanke) :död

Usch... Lät som en riktigt hemsk dag det där. :( :tummenner

// Lena

Miss_Orchidee skrev:
välte med min älskling idag! skulle köra upp på altanen typ, å kom lite snett.,...fan va fel d blev... :4skrika

sen på jobbet så först gick jag in i polisen som stod i kön, snubblade på personen framför och slog i huvudet i pommes frite fritöserna och gjorde sönder soppskyffeln samtidigt.... :huvet :mad: :4skrika

som om inte det vore nog så fyller lillbrorsan år imorgon...15 år och moppe kåt som bara den... :hihi och ja fick inte ledigt imon heller......mamma och mormor mfl, kommer hänga efter mig med :machinegu om jag inte löser det unmder natten eller tidigt imorgon!! :brinnerup

pojkvännen är ute och super och jag sitter framför datorn och halvsover....värre kan det inte bli tror jag... jo jag kunde totalkvaddat min hoj...(hemska tanke) :död

Huvvaligen.. Det där lät inget vidare... Gå och lägg dig nu så inget annat hinner hända! :trött

Precis 06.00 när jag borde ha stämplat in på jobbet hade jag halva vägen kvar att gå och det börjar ösregna. Va blöt fram till lunch :mad: Resten av dan har vart kanon.

Idioterna som skulle komma och koppla in min telefon idag sket helt enkelt i att komma. Satt i fem timmar och väntade. Så nu får jag vara utan telefon i några dagar till.
De får det inte lätt på måndag, det vill jag lova.

Så...VARNING. Om någon anlitar nätverksakuten för nåt jobb så räkna inte med att de kommer.

Jag höll på att smälla med min bil i min morsa som kom brännandes på sin blysläde (hon sneddade in sin vänstersväng) Sen berättade hon att hon bromsat omkull sig i 50km/h när ett rådjur sprang ut i vägen. Hon är smått tokig som lika glatt bränner vidare till jobbet efter det...

Kan med glädje medela att inget mer illa hände under gårdagens natt! Phu....
har dock inte löst det med jobbet :brinnerup :( än men nu får ja ta och hoppas på att gud :tomten ska hjälpa mig!! han kanske, kanske, inte finns det är jag helt 100 på. men nån annan snäll liten varelse kanske kan hjälpa till så d blir väldigt lite att göra på jobbet så jag får gå hem....annars blir dagen ricktigt kass :död :(

Äh man gör dagen till man vill...
Skrock och dyligt skall man skita i...(även fast det sitter insvettsat sen barndomsår)

Höll på att svimma på Coop. Fick lämna tjejen där och vänta i bilen istället. Fast de va försig inge speciellt... :rolleyes:

(Sjukskriven pga yrsel...)

Nätverksakuten gjorde sitt jobb för mig utan problem.

Skalman skrev:
Så...VARNING. Om någon anlitar nätverksakuten för nåt jobb så räkna inte med att de kommer.

tjockisbulle skrev:
Höll på att svimma på Coop. Fick lämna tjejen där och vänta i bilen istället. Fast de va försig inge speciellt... :rolleyes:

(Sjukskriven pga yrsel...)

Nätverksakuten gjorde sitt jobb för mig utan problem.

LÄmnade inte lägenheten igår... låg här med feber o ont i halsen så INGET :3freak hände...
Sjukskriven pga yrsel... Får du köra o så eller...? Jag blev sjukskriven i onsdags o jag får inte köra... Vi skriver en månad, TILL O BÖRJA MED!! sa farbror doktorn... Aaaargh... Hur ska detta gå!!??!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman