Fransman som kan det här med drifting på hoj

visst killen kan kanske sladda. men det såg ryckigt och jävligt ut. personligen så kan jag inte alls.. men att det skulle vara så imponerade som trådtiteln antyder det tycer jag inte.. ta en kik på supermoto no limits på youtube istället så får ni se riktigt manlig åka istället

[YOUTUBE-ID]aeUK6aOEJKo[/YOUTUBE-ID]

Vad är nästa klipp, lägga in någon som sladdar med en cross? Killen åkte ut på en liten cartbana och hade kul med en sliten moppe. Varför börja jämföra vad rejsmupparna gör?

Hade han varit tvungen att åka runt med konstant överrotation på bakhjulet sammtidigt svingen skrapar i, utan minsta ryck och med skinnställ för att det varit bra?

Han är nog medveten om vad som kan hända när han trillar i gräset i några kilometer.

Last edited:
Nja alltså drifting i rätt kurva är ju till fördel. Men det hör egentlgien inte till saken.
Tyckte inte heller de såg så klockrent ut, ser bara anabol-laddat ut ... vet inte.
Filmen som Lodet länkade till däremot va bra :D
(va e de för låt? )

009 Sound System låten heter Dreamscape :tummenupp

visst killen kan kanske sladda. men det såg ryckigt och jävligt ut. personligen så kan jag inte alls.. men att det skulle vara så imponerade som trådtiteln antyder det tycer jag inte.. ta en kik på supermoto no limits på youtube istället så får ni se riktigt manlig åka istället

Du med många verkar inte förstå skillnaden mellan att bromsa med sladd in i kurva (snudd på att jag fixar det och är lättare med Cross/Motard än sporthoj (vikt, chassiegeometri och framför allt styrutslags-längd)), mot att sladda kontrollerat UT med gaspådrag... det senare är löjligt mycket svårare på asfalt. Dock skall sägas att med väldigt för mycket returdämpning inrattad så blir det lättare...

Första klippet i denna tråd var sÄKerT fejk å inget annat :gnissla

du jämför att drifta med en cross-moppe?
och en sporthoj? :va :7peta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...