Fransmän, behöver jag säga mer?

2Late skrev:
Säg vad ni vill, men fransmän har kurage. De började revolutionen som sedemera ändrade hela västvärlden, de har lantbrukare som blockerar halva staten när de blir pissförbannade och de har mycket misstro mot all slags myndighet. Här i lilla Svedala så bugar vi och pockar, tar hatten i handen och säger: "Aldrig mer skall jag göra misstag :( .
Viva la revolution!!! :yoparty :yoparty
Mmm, jag vet inte om det är att föredra blockerade europavägar fyllda med kodynga femtioelva gånger om året bara för att några sura vinbönder vill ha mera EU-bidrag eller liknande. Då föredrar jag våra svenska jordbrukare som sitter på kammaren och knyter näven i smyg :D.

Fatta så kul det blir när Frankrike måste börja dela med sig av sitt EU-jordbruksstöd till de nya medlemsländerna (Polen har 3 miljoner lantbrukare). Varenda fransk väg kommer vara blockerad av John Deere-maskiner, rätt åt dom asen, dom får hälften av EUs jordbruksstöd varje år för att upprätthålla sina olönsamma jävla jordbruk.

haha känns som att han hade en jobbig stund att emotse med de blåklädda herrarna :yoparty

Det vafan det roligaste jag sett på riktigt länge :lol :dummer

Jag skrattar fortfarande! :rofl

Haha, fan va härligt! :D :tummenupp
Skulle dock vilja veta vad han säger (kan knappt ett ord franska) och vad påfölkderna blir.. :gnissla

Han lär ha :fyllisar innan han gjorde det :D

OlleR6 skrev:
Jag förstår det som att han underskattar MC-poliserna och tror att han kan köra ifrån dem :D
Har blivit stoppad av en Fransk mc-snut, han sket totalt :huvet i våra argument.
Jag kan ingen franska men förstod jag precis vad han ville.

Hahaa :rofl :rofl :rofl

Nästan roligare när man inte förstår vad det é han säger :lol

ok nu har min tjej kollat på denna film och hon kan franska rätt så bra.

först när han sitter vid sin bil pratar han på ett nedlåtande sätt om hojsnutarna. typ "där står dom stora tuffa farliga mcpoliserna och har haffat en stackars scooteråkare. men det ska dom få äta upp för här kommer jag med min feta familjebil"

sen när han har dragit i kryckan framför dom skriker han något i stil med "ni är inte så stora och farliga som ni tror. ni kan inte ta mig era små skitar. REVOLUTION!! REVOLUTION!!"

ha ha.. så jävla kul :D

bmwjohan skrev:
ok nu har min tjej kollat på denna film och hon kan franska rätt så bra.

först när han sitter vid sin bil pratar han på ett nedlåtande sätt om hojsnutarna. typ "där står dom stora tuffa farliga mcpoliserna och har haffat en stackars scooteråkare. men det ska dom få äta upp för här kommer jag med min feta familjebil"

sen när han har dragit i kryckan framför dom skriker han något i stil med "ni är inte så stora och farliga som ni tror. ni kan inte ta mig era små skitar. REVOLUTION!! REVOLUTION!!"

ha ha.. så jävla kul :D

HaHAAHAHaha Så klockrent :rofl

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien