Franska polisen jagar en hoj..

Tycker denna ska flyttas till det nya Outlaw Delen :tungan

hehe snyggt att dom är tre st i bilen med :hihi

Tur det inte gick så snabbt...kan ju undra hur det skulle se ut om den föraren jagade i högre hastigheter...

Polisen jagade inte hojen utan den var i vägen och polismannen väljer att inte fullfölja svängen då han är osäker på om föraren av hojen tänker köra rakt fram. Är i alla fal vad jag tror…

SirCastic skrev:
Polisen jagade inte hojen utan den var i vägen och polismannen väljer att inte fullfölja svängen då han är osäker på om föraren av hojen tänker köra rakt fram. Är i alla fal vad jag tror…

Låter troligt... Men varför stannade inte mc´n, när han såg att de krockade? Fast det kanske han gjorde.. Jajja

Remus skrev:
Låter troligt... Men varför stannade inte mc´n, när han såg att de krockade? Fast det kanske han gjorde.. Jajja

Det låter som att hojen fortsätter att kör...
Men vi snackar om andra länder med annorlunda värderingar och poliskårer, inte alltid så trevligt om man bli inblandad eller rent av beskylld för att ha skapat olyckan (mc föraren vet troligtvis inte att det hela filmades) Dessutom är jag övertygad om att mc:n skulle ha tacklats av vägen för länge sedan om det var skarpt läge.

Remus skrev:

Vadå? Är det som här på SH så är det ju i princip ingen som stannar för polisen... :hihi

Jo.. men om det nu är som så att polisen jagar en helt annan kille, kraschar bredvid en ovetandes mc-förare..
Nog fan hade jag stannat, iaf och sett så att allt var väl med dem..

Remus skrev:
Jo.. men om det nu är som så att polisen jagar en helt annan kille, kraschar bredvid en ovetandes mc-förare..
Nog fan hade jag stannat, iaf och sett så att allt var väl med dem..

Det fanns det annat folk till på trottoaren och så våldsam krasch var det inte.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...