Framruta RG125F

vikto000

El Locko!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
GS 500E
var kan man köpa en framruta till RG125F?
för RGFn jag "har" (Inte hämtat den ännu) har en mycket trasig framruta, som är limmad för att hålla ihop. Snälla säg inte www.google.com eller någon annan sökmotor, för jag har redan sökt allt vad jag kan på google och MSN. Men tyvärr så är min kunskaper om sökningar ganska begränsad.

//Stenberg

Chronic skrev:
Har du frågat en återförsäljare som säljer reservdelar till Suzuki?

Nej det har jag ej gjort. bara på Motorhuset (de är inriktiade på Yamaha) kan du säga någon sådan i stockholms trakten?

//Stenberg

MC guiden i Vetlanda kan säkert skicka dig suzuki delar per post eller buss, de är certificierad Suzuki verkstad. Hade jag fel så är det MC tjänst men jag tror det är MC guiden, i Vetlanda.

Tror att RGV 250 kåpglaset kan passa. Kolla annars med grevens mc-delar eller S-racing typ om dom har eller kan ta hem.

Tack så mycket för hjälpen. men har bestämmt mig att inte köpa nytt glas eller tank va för dyrt. Glaset kostade 2431kr och tanken kostade 6579kr :skrämd (begangnat). Men tack ändå för all eran hjälp!!

//Stenberg

vikto000 skrev:
Tack så mycket för hjälpen. men har bestämmt mig att inte köpa nytt glas eller tank va för dyrt. Glaset kostade 2431kr och tanken kostade 6579kr :skrämd (begangnat). Men tack ändå för all eran hjälp!!

//Stenberg
Illa var på jakt efter nytt glas till min NSR och då kostar det 900kr nytt!

vikto000 skrev:
var kan man köpa en framruta till RG125F?
för RGFn jag "har" (Inte hämtat den ännu) har en mycket trasig framruta, som är limmad för att hålla ihop. Snälla säg inte www.google.com eller någon annan sökmotor, för jag har redan sökt allt vad jag kan på google och MSN. Men tyvärr så är min kunskaper om sökningar ganska begränsad.

//Stenberg

www.geiwiz.de har kåpglas till RGF:en för ca 65€...

Själv köpte jag ett kåpglas från en RGV på ebay och moddade dit. Det passade inte alls som jag trott så jag fick borra några nya hål och modda glaset uppe vid backspeglarna.

Men snyggt blev det
:tummenupp

tvålen skrev:
www.geiwiz.de har kåpglas till RGF:en för ca 65€...

Själv köpte jag ett kåpglas från en RGV på ebay och moddade dit. Det passade inte alls som jag trott så jag fick borra några nya hål och modda glaset uppe vid backspeglarna.

Men snyggt blev det
:tummenupp

Tack!!! verkligen snällt! har beställt ett nu... hur lång tid tar frakten och hyr mycket kostar frakten?

//Stenberg

Robin Hood skrev:
det finns ett på AVA mc i stockholm pris 150kr :D

ha det Piip

mvh Robin

Såg det. men tyvärr så har jag en RG 125 F ingen RGV. Och man måste isåfall borra som föregående inlägg sade.

//Stenberg

kåp glas

vikto000 skrev:
Såg det. men tyvärr så har jag en RG 125 F ingen RGV. Och man måste isåfall borra som föregående inlägg sade.

//Stenberg

kolla me spinnig whieels i tullinge namnet e felstavat han köper från f bolag om ja minns rätt :va Ava kan ha till 125 an okså kolla me mekarna (08-55636915 Adi) mekar me suzuki nr går till meken på ava eller så ringer du runt till dom som säljer sina hojar folk har ja så mycket delar över eller dom tävlar i 125 klassen :musik

Robin

vikto000 skrev:
Tack!!! verkligen snällt! har beställt ett nu... hur lång tid tar frakten och hyr mycket kostar frakten?

//Stenberg

Jag har ingen erfarenhet med dom så jag vet inte. :)

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back