Rickster
Guest

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rickster skrev:Har lite "problem" med ljusen där fram på min CBR1000RR, dom känns så jäkla svaga. Även med helljuset på så känns det för svagt när man t.ex kör på natten. Tycker inte ljusfältet är någon höjdare precis,,,kan man köpa lampor med mer watt i ?, jag nämnde det på en mc butik härom veckan,,men då började snubben svamla något om kondens och att det kan börja rosta osv..
Jored_ninja skrev:Inte riktigt, kanske beror på modell osv men jag har kört med 100/80 i 2 säs nu o inte märkt av någon försämring på ljuset //p
red_ninja skrev:Inte riktigt, kanske beror på modell osv men jag har kört med 100/80 i 2 säs nu o inte märkt av någon försämring på ljuset //p
Rickster skrev:Har lite "problem" med ljusen där fram på min CBR1000RR, dom känns så jäkla svaga. Även med helljuset på så känns det för svagt när man t.ex kör på natten. Tycker inte ljusfältet är någon höjdare precis,,,kan man köpa lampor med mer watt i ?, jag nämnde det på en mc butik härom veckan,,men då började snubben svamla något om kondens och att det kan börja rosta osv..
amullo skrev:*Kolla alla kontakter och mät spänningen vid lampan. Spänningen skall ligga på mer än 12 volt vid lampan.
Bollox skrev:Jo
Men jämför storleken på reflektorn på din och på en Fireblade 1000. Inget snällt tips precis![]()
John_Doe skrev:Du kan ju skaffa sånadära sexiga kromade motorbågar med ett par rejäla extraljus på?![]()
Precis som på Polisbågarna
![]()
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |