Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nr 2 behöver också fästas, annars åker det med bakåt när man ska lossa. På nån annans släp kan man använda spännband. Dom funkar till enduro, sporthojar och alla möjliga classichojar. Som sann racenörd klär jag dom med silvertejp eller en tygtrasa. Jäklar vad varma slicks fastnar annars.
När 2:an fastnar, glider den bakåt (utan att skada något) eller följer den med hjulet runt och bankar till framskärmen?
Jag kör nr 2 i räsebussen och har tagit bort plåten, mycket lyckligare nu.
Jag har två plåtar som jag svetsat ett brythandtag på och målat med assnygg hammarlack ifall du tröttnar på att rycka cykeln bakåt.
Funkar att trampa ungefär som ett kylskåp samtidigt som man drar bakåt.
Tog du alltså bort plåten som sitter framför hjulet (när hojen sitter i stödet?)? Och det är tillräckligt stadigt ändå?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |