Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du för mycket olja i gaffeln? Det är min gissning. Öppna och titta så du har rätt avstånd ifrån oljan upp till gaffelbenets topp. Om du har för mycket kommer inte gaffeln att kunna komprimera sig något och du skjuter med största sannolikhet packboxarna..
tack för svarmen kan det verkligen vara nivån på oljan som gör så att det kan vara så stumm? jag pratade med kawasaki och dom sa att det knapps skulle vara 0,5l i vardera. och det var ungefär det jag fick i.
tack för svarmen kan det verkligen vara nivån på oljan som gör så att det kan vara så stumm? jag pratade med kawasaki och dom sa att det knapps skulle vara 0,5l i vardera. och det var ungefär det jag fick i.
Det handlar inte om mängden olja, utan hur många mm luftspalt man har längst upp i gaffeln. Försök hitta den infon istället!![]()
Jag har aldrig sett den infon i en verkstadshandbok. Gaffeloljemängd finns alltid. Är du onykter![]()
Står i min verkstadshandbok både mängd olja & luftspalten . Så var det även på en gamal Suzuki DR 600 jag hade för länge sedan .
Du får inte handla mekhandböcker av Pjotr i Värthamnen i fortsättningenJag har aldrig sett den infon i en verkstadshandbok. Gaffeloljemängd finns alltid. Är du onykter![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |