molle
Ny medlem
när jag bytte till 16 kuggars drev fram så vill skruven som håller drevet låssna när man kör. Så vad har jag gort för fel? Det var två brickor som jag inte kommer ihåg hur de skulle sitta en liten och en stor kan de har kommit fel
jag har satt den stora mot drevet och den lilla bakom (mot skruv huvudet).
Sen var det någon gummi grej på orginaldrevet som inte fanns på det nya behöver den flyttas över?
det är en KTM 640
jag har satt den stora mot drevet och den lilla bakom (mot skruv huvudet).
Sen var det någon gummi grej på orginaldrevet som inte fanns på det nya behöver den flyttas över?
det är en KTM 640