GsxrAbuser
Drygast i stan!
Var ute och åkte, körde lite bakhjul, slog förmodligen ned lite för hårt.
Nu sitter framdämparen fast? dämpar varken upp eller ned? alltså hojen ser ut som en dragbike.
Fattas ca 3-4cm innan den är helt i botten, ungefär som denna bild.
Någon som har en aning om vad som har hänt?
Nu sitter framdämparen fast? dämpar varken upp eller ned? alltså hojen ser ut som en dragbike.
Fattas ca 3-4cm innan den är helt i botten, ungefär som denna bild.
Någon som har en aning om vad som har hänt?
