Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr har jag inget till salu, men testa att fråga i TRX-tråden, flera som bytt till R1/R6 pumpar och som troligen har original liggandes till ingen nytta.Lonsdale skrev:2317043Någon som har bromshandtaget med oljebehållare och allt, som kan tänka sig att sälja?
bromspump kanske det heter.
Lonsdale skrev:2317043Någon som har bromshandtaget med oljebehållare och allt, som kan tänka sig att sälja?
bromspump kanske det heter.
HansJ skrev:2317656Tyvärr har jag inget till salu, men testa att fråga i TRX-tråden, flera som bytt till R1/R6 pumpar och som troligen har original liggandes till ingen nytta.
/Hasse
Vanligaste modden är att byta till stålomspunnet och R1/R6 ok, och sen till R1/R6 pumpen. Originalskivorna kan man behålla. Har gjort det själv, men jag fick bara tag på en R1 pump utan oljebehållare och handtag, så jag har bara pumpen från en TRX liggande, men den vill jag inte sälja.Lonsdale skrev:2318310Oki tack! men bytte dom till r1 bromsar helt med skivor och ok då? eller bara pumpen?
HansJ skrev:2318343Vanligaste modden är att byta till stålomspunnet och R1/R6 ok, och sen till R1/R6 pumpen. Originalskivorna kan man behålla. Har gjort det själv, men jag fick bara tag på en R1 pump utan oljebehållare och handtag, så jag har bara pumpen från en TRX liggande, men den vill jag inte sälja.
/Hasse
Froven skrev:2318568Varför skall du TRX-pumpen ?
Vill du ha bättre bromsar rekomenderar jag R1ok och pump (vilket jag tillfälligtvis råkar ha liggandes i garaget 1500:-, inkl behållare, handtag och slangar).
Har även TRXpumpar liggandes och OK om du är intresserad.
//Peter
Bara att byta. Inga konstigheterLonsdale skrev:2321795Hur bra passar r1 oken på trx'n?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |