skulle vilja byta broms på min husa 650 03:a till den nyare bromsskivan om det går? den som sitter där nu verkar nitarna slut på (glappar) mkt. om någon sitter på en skiva samt ok så är jag intresserad. det gäller även hastighetsmätarn som jag öppnade idag och såg att en krets var bränd.